هفته‌نامه اخبار | شماره ۱

6 August 2016 - 19:01

با سلام و درودی فراوان خدمت یکایک شما عزیزان و کاربران وبسایت سینماگیمفا. با اولین قسمت از هفته‌نامه اخبار با شما هستیم تا مروری داشته باشیم بر مهم‌ترین خبرهایی که در طی هفته شاهد آن‌ها بودیم. این هفته را شاید بتوان هفته‌ای پر از هیجان برای تمامی طرفداران سینما بدانیم، از طرفداران فیلم‌های درام و تخیلی و جنایی گرفته تا فیلم‌های ابرقهرمانی و کامیکی و باید بگویم این هفته اتفاقات جالب و شاید غیرمنتظره‌ای نیز رخ داد. از این‌ها می‌توانیم به تاییدیه اچ بی او در رابطه با پایان سریال بازی تاج و تخت تا فصل هشتم و نمرات فیلم جوخه انتحار اشاره کنیم. بیشتر از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و دعوتتان می‌کنیم تا در ادامه با هم مروری بر مهمترین اخباری که در طی هفته گذشته منتشر شده داشته باشیم.

در اول هفته نویسنده فیلمنامه فیلم Uncharted مشخص شد تا شاهد یک خبر ویژه برای هم سینما دوستان و هم طرفداران بازی‌های رایانه‌ای باشیم. اما خوب، این اول کار است زیرا ما هفته‌ای هیجان انگیز را سپری کردیم. بالاخره شبکه اچ بی او این قضیه را تایید کرد که سریال محبوب و پرطرفدار این روزهای تلویزیون یعنی بازی تاج و تخت در فصل هشتم به پایان خواهد رسید. این هفته باید بگویم هفته ویژه‌ای نیز برای طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی یا همان کامیکی بود زیرا شاهد بازخورد منفی منتقدان از موردانتظارترین فیلم دی‌سی یعنی جوخه انتحار نیز بودیم که این بازخوردها حواشی خاص خود را در پی داشت. اگر از طرفداران مجموعه هری‌پاتر باشید، مطمئنا می‌دانید که قرار است یک مجموعه سه گانه بر اساس دنیای هری‌پاتر و همچنین در دنیایی که فیلم و داستان هری‌پاتر اکران می‌شد، با نام موجودات شگفت انگیز و زیستگاه آنها ساخته شود. اما به نظر من ویژه‌ترین خبر این هفته را می‌توانیم اختصاص دهیم به اولین تیزر از فیلم جدید کارگردان مشهور و پرطرفدار این روزهای دنیای سینما یعنی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) که همگان را با یک تیزر با دنیای فیلم جدید خود که در جنگ جهانی دوم روایت می‌شود آشنا کرد. با ما همراه باشید تا به اولین قسمت از هفته‌نامه اخبار سینما گیمفا بپردازیم.

جو کارناهان نوشتن فیلمنامه Uncharted را بر عهده گرفت

Adobe Photoshop PDF

سری‌بازی‌های آنچارتد مطمئنا همیشه از جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران این صنعت برخوردار هستند اما چند عامل تنها می‌تواند این موفقیت را برای این سری در دنیای سینما به ارمغان آورد که مطمئنا یکی از این فاکتورها یک فیلمنامه خوب است. جو کارناهان به تازگی تایید کرده که مشغول تهیه فیلمنامه Uncharted است اما مطمئنا می‌دانید وی در حال حاضر بر روی پروسه Bad Boys 3 کار می‌کند و همین امر موجب می‌شود که تاریخ اکران فیلم تاخیر بیافتد زیرا هنوز سونی کارگردانی نیز برای این فیلم تعیین نکرده و این امر مطمئنا موجب می‌شود تا باری دیگر ما شاهد تاخیری برای اکران فیلم آنچارتد باشیم. البته سونی با کارگردانانی همچون دیوید راسل و سث گوردون مذاکراتی داشته اما به هر صورتی نتوانسته رضایت آن‌ها را بگیرد پس این کمپانی تصمیم گرفت تا تکلیف فیلمنامه را روشن کند و در همین حین به دنبال یک کارگردان خوب نیز باشد. حال باید ببینم که آیا فیلم سینمایی آنچارتد می‌تواند موفقیتی همچون سری‌بازی‌های خود در دنیای سینما داشته باشد یا خیر.

جوخه انتحار فقط سکانس میان تیتراژی خواهد داشت

نمرات فیلم Suicide Squad

همانطور که می‌دانید در فیلم‌های مارول این رسم وجود دارد که در میان یا پایان فیلم یک تیتراژ پخش شود که مربوط فیلم آینده آن‌ها یا برای معرفی دیگر ابرقهرمانان می‌شود. اما در فیلم‌های دی‌سی، بر خلاف فیلم‌های مارول ما شاهد چنین چیزی نیستیم ولی ظاهرا آنطور که پیداست، قرار بر این شده تا یک سکانس میان تیتراژ در فیلم جوخه انتخار ببینیم که البته مشخص نیست این سکانس تیتراژ مربوط به چه چیزی می‌شود. حال باید بنشینیم و منتظر فیلم جوخه انتحار باشیم و ببینیم که سازندگان چه سکانس میان تیتراژی برای ما تدارک دیده‌‌اند. البته حدس‌ها و گمان‌هایی در این رابطه وجود دارد، چرا که می‌دانیم در جوخه انتحار بتمن وجود دارد و این سکانس می‌تواند آغازگر فیلم انفرادی بتمن بن افلک و یا نسخه فرعی فیلم هارلی کوئین باشد. به هر حال، باید صبر کنیم و ببینیم چه سکانسی تهیه کنندگان فیلم برایمان در نظر گرفته‌اند.

 

اچ بی او تایید کرد فصل هشتم آخرین فصل سریال بازی تاج و تخت خواهد بود

game-of-thrones-1349

طرفداران سریال بازی تاج و تخت مطمئنا بر این قضیه واقف هستند که احتمالا سریال در فصل هشتم خود به پایان برسد اما چندی پیش اچ بی او برای ادامه این سریال در فصل نهم نیز ابراز امیدواری کرد که البته در این هفته شاهد خبری نچندان خوب برای طرفداران این سریال بودیم، زیرا اچ بی او به صورت رسمی تایید کرد که فصل هشتم آخرین فصل از سریال بازی تاج و تخت خواهد بود. این شاید برای طرفداران سرسخت سریال هم خبری خوشحال‌کننده باشد و هم قلب همه‌مان را بشکند، وقتی می‌دانیم که بعد از دو سال دیگر خبری از Game of Thrones نخواهد بود. رئیس اچ بی او یعنی کیسی بلویز در تور خبری TCA اینگونه این قضیه را تایید کرد:

بله، دیوید بنیوف (David Benioff) و دن ویس (Dan Weiss) برنامه دقیقی درباره تعداد فصل هایی که میخواهند بسازند دارند. باور کنید اگر می شد مجبورشون می کردم فصل های بیشتری بسازن. من حاضر بودم ده فصل دیگه هم بسازند اما ما طبق برنامه ی اون ها که صلاح برنامه را بهتر از هرکسی میدونند پیش خواهیم رفت.

فصل سوم سریال True Detective ممکن است با حضور یک نویسنده جدید ساخته شود

True-Detective-Season-One

یکی دیگر از سریال‌های شبکه اچ بی او یعنی True Detective زمانی که شروع به پخش شد خیلی خوب کار خود را آغاز کرد اما در فصل دوم این روند برای سریال ادامه پیدا نکرد و سریال با افت شدیدی رو به رو شد به طوری که به عنوان یکی از مضحک ترین سریال‌ها لقب گرفت اما ظاهرا این سریال مطابق شواهدی که پیش آمده قرار است فصل سومی نیز داشته باشد اما اینبار با یک نویسنده جدید. مدیر شبکه اچ بی او قبلا اعلام کرده بود که با نیک پیزولاتو صحبت کرده اما حال به صورت رسمی وی اعلام کرد که نیک پیزولاتو آمادگی ساخت یک فصل جدید را ندارد و احتمالا یک نویسنده جدید مشغول ساخت فصل سوم سریال True Detective خواهد شد.

 

سازنده ی سریال لوک کیج عنوان سه اپیزود ابتدایی را اعلام کرد

marvel-luke-cage-logo-netflix-660x330

همانطور که می‌دانید به زودی باید شاهد یک سریال جدید از یکی دیگر از ابرقهرمانان مارول به نام لوک کیج باشیم، سریالی که با وجود انتشار تریلرهایی در کامیک کان هنوز محوریت داستان آن معلوم نشده و مشخص نیست که لوک کیج از چه حایی و با چه کسانی داستان خود را آغاز خواهد کرد. اما سازنده این سریال یعنی، کاکر در طی یک توئیت اسامی سه اپیزود ابتدایی این سریال را اعلام کرد که بدین شرح هستند:

  • Moment of Truth (لحظه حقیقت)
  • Code of The Streets (رمز خیابان‌ها)
  • Who’s Gonna Take The Weight (بار به گردن چه کسی می‌افتد)

سریال لوک کیج در تاریخ ۳۰ سپتامبر سال جاری از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

نمرات فیلم Suicide Squad منتشر شد |‌ گندی که نمی‌شود جمعش کرد!

suicide-squad

چند روز از اکران فیلم جوخه انتحار می‌گذرد و مطابق سنت همیشگی این فیلم نیز زیر ذره بین منتقدین قرار گرفت اما بر خلاف انتظار این فیلم نیز نتوانست موفقیتی کسب کند و همان اتفاق “بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت” برای این جوخه انتحار نیز تکرار شد. جوخه انتحار در کل توانست متای ۴۸ را از منتتقدین بگیرد. این فیلم قرار بود اتفاقات بد بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت را جبران کند و بعد از آن نظرات و بازخوردها اعلام شد بعضی از سکانس‌های جوخه انتحار قرار است اصلاح شود اما با این وجود باز هم نتوانست نظر منتقدین را به خود جلب کند.

 

تاریخ اکران دنباله ی «موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» مشخص شد!

Fantastic-Beasts-And-Where-to-Find-Them

اگر از طرفداران مجموعه و داستان‌های هری‌پاتر هستید مطمئنا می‌دانید که قرار است یک دنباله فرعی برای این فیلم ساخته شود که داستان آن در دنیای هری‌پاتر روایت می‌شود. همانطور که می‌دانید قرار است یک سه گانه به نام “موجودات شگفت انگیز و زیستگاه آنها” ساخته شود که تاریخ اکران اولین قسمت از این مجموعه در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۶ آبان ۱۳۹۵) خواهد بود. حال آنطور که اعلام شده قرار است دو سال بعد یعنی در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۶ ابان ۱۳۹۷) قسمت دوم این مجموعه نیز اکران شود. خلاصه داستان فیلم بدین شرح است:

«موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» حوادث و داستان نوت اسکمندر را در سال ۱۹۲۶ میلادی دنبال می‌کند. اسکمندر به‌تازگی یک سفر جهانی برای پیدا کردن تعدادی از حیوانات جادویی پشت سر گذاشته و هنگامی‌که او به نیویورک می‌رسد حادثه‌ی وحشتناکی رخ می‌دهد. یک نومَژ (ماگل در دنیای آمریکایی هری پاتر) اشتباهاً کیف‌ها را جابه‌جا می‌کند و باعث آزاد شدن و پخش شدن این موجودات در شهر بزرگ نیویورک می‌شود. این مسئله میتواند دردسرهای بزرگی را برای هر دودنیای جادوگران و انسان‌های معمولی ایجاد کند.

 

تیزر فیلم Dunkirk منتشر شد | یک درام جنگی خیره‌کننده

tumblr_static_efp9y0q3at4wcow8gc8k00c4s

اما به نظر من ویژه‌ترین خبر مربوط می‌شود به اولین تیز فیلم جدید کریستوفر نولان که یک داستان درام در جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند. همانطور که می‌دانید قرار بود همزمان با اکران فیلم جوخه انتحار تیزر فیلم جدید نولان پخش شود اما به دلیل لیک شدن تیزر در یوتیوب، سازندگان مجبور شدند تا به صورت رسمی و زودتر از موعد تیزر را پخش کنند. از ستارگان فیلم جدید نولان می‌توانیم به، تام هاردی، کیلین مورفی، کنت برانا، مارک رایلنس اشاره کنیم. خلاصه داستان فیلم دانکرک بدین شرح است:

Dunkirk «دانکرک» با محاصره شدن صدها هزار نفر بریتانیایی و افراد گروه متحدین توسط دشمن آغاز می‌شود. گیر افتادن در ساحل در شرایطی که پشت سر آن‌ها دریا است، شرایط بسیار سخت و غیرممکنی را هنگام نزدیک شدن دشمن به آن‌ها ایجاد می‌کند.

همچنین می‌توانید تیزر این فیلم را از اینجا مشاهده کنید.

به پایان اولین قسمت از هفته‌نامه اخبار از سینماگیمفا رسیدیم و شاهد اخبار خوب و بدی بودیم. تشکر می‌کنیم که تا اینجا با ما همراه بودیم، امیدواریم که بتوانیم در آینده هر چه لایق شما کاربران عزیز و دوست داشتنی است تقدیمتان کنیم.

[divider][/divider]

همچنین می‌توانید سایر اخبار را در زیر انتخاب و مطالعه کنید:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Mohammad.Filmer says:

    سلام. خدایی موندم بیینم فیلم ,Uncharted چی از آب در میاد!!!؟؟؟؟

  • Hanna says:

    به نظر من منتقدها بى خودى به جوخه خودکشى گیر دادن.
    در مورد دانکریک هم من کخ چیز خاصى تو اون چند لحظه ندیدم. هر چند نماى آخر قشنگ بود.
    فیلم “موجدات شگفت انگیز …” هم به نظر سرگرم کننده مى یاد و پر انرژى تر از خود هرى پاتر. اما اصلا اون عمق قصه گویى دستکم تو تریلرش دیده نمى شه. بیشتر به نظر مى یاد هدیه رولینگ به آمریکایى هاست.