تصاویر جدیدی از Batman: The Long Halloween منتشر شدند

28 May 2021 - 19:54

کمپانی برادران وارنر تصاویر جدیدی از Batman: The Long Halloween را منتشر کرده است که بر روی شخصیت سلینا کایل با نام مستعار، کت‌وومن (زن گربه‌ای)، با صداگذاری مرحوم نایا ریورا متمرکز است. کت‌وومن یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های جهان بتمن محسوب می‌شود و در انیمیشن سینمایی The Long Halloween، در هر دو نقش شرور/ متحد بازی می‌کند.

بتمن با بازی جنسن اکلس (Jensen Ackles) برای دستگیری قاتل خطرناک هالووین، با کمیسر جیمز گوردون با هنرنمایی بیلی برک (Billy Burke) و دادستان منطقه هاروی دنت با نقش آفرینی جوش دوهامل (Josh Duhamel) و همچنین سارق بدنام جواهرات کت‌وومن همکاری می‌کند. در یکی از تصاویر، کت‌وومن بتمن را به سمت انبار پول کارمین فالکون با بازی تیتوس ولیور (Titus Welliver)، هدایت می‌کند. با این حال، سلینا برای هر دو طرف بازی می‌کند و همین باعث می‌شود اعتماد بروس برای این دزد سخت شود.

Batman: The Long Halloween از یکی از شاخص‌ترین کتاب‌های کمیک  بتمن به قلم جف لوب (Jeph Loeb) و با همکاری تیم سیل (Tim Sale) اقتباس شده است. این رمان بین سال‌های ۱۹۹۶ و ۱۹۹۷ منتشر شده است. داستان این انیمیشن در طول یک سال رخ می‌دهد و می‌توان گفت داستان اصلی شخصیت شرور دو چهره (Two-Face) را روایت می‌کند.

صداپیشگانان این انیمیشن عبارت‌اند از تروی بیکر (Troy Baker) در نقش جوکر، فرد تاتاسیور (Fred Tatasciore) در نقش سلیمان گروندی، کیتی سکف (Katee Sackhoff) در نقش پویزن آی‌وی، الستیر دانکن (Alastair Duncan) در نقش آلفرد، ایمی لندکر (Amy Landecker) در نقش باربارا گوردون، دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) در نقش کلندر من، جولی نیتنسون (Julie Nathanson) در نقش گیلدا دندت و جک کواید (Jack Quaid) در نقش آلبرتو. از دیگر صداپیشگانان هم می‌توان به فرانسیس کالیر (Frances Callier)، گرگ چون (Greg Chun)، گری لروی گری (Gary Leroi Gray) و جیم پیرى (Jim Pirri) اشاره کرد.

انمیشن سینمایی Batman: The Long Halloween قرار است در دو بخش منتشر شود که بخش اول آن در تازیخ ۲۲ ژوئن (۳۱ تیر) به صورت دیجیتال وبلوری و بخش دوم آن که با خشونت زیاد همراه است و شاهد دور هم جمع شدن شخصیت‌های فوق شرور خواهیم بود در تاریخ ۲۷ ژوئیه (۲۷ مرداد) به صورت دیجیتال و ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) به صورت بلوری منتشر می‌شود. تصاویر جدید منتشر شده از قسمت اول Batman: The Long Halloween را در قسمت زیر می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.