نقش اصلی اسکار آیزاک در سریال Moon Knight رسما تایید شد

29 May 2021 - 07:57
اسکار آیزاک

استودیو مارول سرانجام رسما اعلام کرد که اسکار آیزاک قرار است نقش Moon Knight را در سریالی با همین نام که به زودی در استریمر دیزنی‌پلاس منتشر می‌شود، بازی کند.

استودیو مارول این خبر را در توییتر و اکانت اینستاگرام خود، به همراه یک سلفی از اسکار آیزاک (Oscar Isaac) که در مقابل برخی از آثار هنری Moon Knight گرفته شده بود، اعلام کرد.

این اعلام خبر توسط استودیو مارول، هفت ماه بعد از ایجاد شایعه‌ای پیرامون احتمال حضور این بازیگر در این سریال اتفاق افتاد. بازیگر فیلم The Dune یعنی آیزاک همچنین مشغول تمرین نبرد برای سریال مون‌نایت بوده است، زیرا صفحه اینستاگرام Brooklyn Zoo چندین بار شیرین‌کاری‌های او را به اشتراک گذاشت.

از دیگر حساب‌هایی که در این تصویر تگ شده بودند، می‌توان به Mad Gene Media، کمپانی ساخت فیلمی که توسط آیزاک و الویرا لیند ساخته شد، اشاره کرد. برخی از تصاویر مون‌نایت در صفحه اینستاگرام این کمپانی به اشتراک گذاشته شد که نشان می‌دهد آن‌ها در حال ساخت پروژه استودیو مارول، یعنی مون‌نایت، هستند.

ایثن هاک  (Ethan Hawke) قرار است در کنار آیزاک به عنوان شرور بزرگ سریال ایفای نقش کند. مارک اسپکتور معروف به مون‌نایت، سهم نسبتا خوبی از شرورها را در دنیای کمیک داشته است؛ بنابراین شرورهایی که باید با آن‌ها دست و پنجه نرم کند کم نیستند. می کالاماوی (May Calamawy) نیز قرار است در نقشی ناشناس در این سریال بازی کند.

در اوایل سال جاری مشخص شد که کارگردانانی از جمله جاستین بنسون (Justin Benson) و آرون مورهد (Aaron Moorhead) کارگردانی چند قسمت از این سریال را بر عهده دارند. شایعات مبنی بر این هستند که این سریال نیز مانند سریال The Falcon and the Winter Soldier تعداد قسمت‌های محدودی (مثلا شش قسمت) خواهد داشت. مجری پروژه یعنی محمد دیاب (Mohamed Diab) قرار است قسمت‌های دیگر این سریال را کارگردانی کند. دیاب بیشتر به خاطر نویسندگی فیلم‌هایی مثل The Island و Clash شناخته می‌شود. داستان مون‌نایت در این مرحله هنوز کاملا مشخص نشده است و گویی خبری هم از آن به بیرون درز پیدا نکرده است.

انتظار می‌رود که سریال مون‌نایت در سال ۲۰۲۲ راهی دیزنی‌پلاس شود. در قسمت زیر می‌توانید تصویر رسمی آیزاک را مشاهده نمایید.

اسکار آیزاک

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.