حضور تیلور سوئیفت در فیلم جدید و پرستاره دیوید او. راسل

2 June 2021 - 11:39

تیلور سوئیفت، جدیدترین بازیگر فیلم پرستاره و جدید دیوید او. راسل؛ کارگردان مطرح آمریکایی است و وی در این فیلم، همبازی کریستین بیل و مارگو رابی شده است.

فیلم جدید دیوید او. راسل (David O. Russell) دارای تیم بازیگری بسیار مطرحی می‌باشد که اکنون مشخص شده است که تیلور سوئیفت (Taylor Swift)؛ خواننده مطرح آمریکایی نیز به جمع این بازیگران اضافه شده است.

سوئیفت در این فیلم همبازی بازیگران مطرح زیادی چون کریستین بیل (Christian Bale)، مارگو رابی (Margot Robbie)، رابرت دنیرو (Robert De Niro)، کریس راک (Chris Rock) و آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) شده است.

راسل که تاکنون ۵ بار نامزد جایزه اسکار شده است، آخرین بار در سال ۲۰۱۵، فیلم جوی (Joy) را ساخته بود. سوئیفت نیز که یکی از رکورد داران کسب جایزه گرمی است، تاکنون در ۴ فیلم بازی کرده که آخرین مورد آنها، مربوط به سال ۲۰۱۹ و حضور کوتاه وی در فیلم بسیار ناموفق گربه‌ها (Cats) می‌شد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر از داستان و موضوع فیلم، خبری منتشر نشده است و به مانند سایر بازیگران، از نقشی که سوئیفت در آن بازی کرده است نیز اطلاعی نداریم.

همچنین در حالی که فیلم‌برداری این فیلم چند وقت قبل به پایان رسید و اکنون این فیلم در مرحله پس از تولید به سر می‌برد، هنوز نام و یا زمان انتشار آن نیز مشخص نشده است.

منبع: hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.