تصاویر جدیدی از سباستین استن در سریال Pam & Tommy منتشر شد

2 June 2021 - 13:37
Pam & Tommy

سباستین استن بازیگر سریال کوتاه شبکه اینترنتی Hulu با عنوان «پم و تامی»، به‌تازگی تصاویر جدیدی را از خود در پشت صحنه ساخت این سریال منتشر کرده است.

در اوایل ماه مه بود که شبکه اینترنتی Hulu اولین تصاویر از سریال آینده خود با عنوان Pam and Tommy را منتشر کرده بود و اکنون یکی از ستارگان اصلی این سریال با نام سباستین استن (Sebastian Stan)، تصاویر جدید دیگری را از پشت صحنه ساخت این سریال با طرفداران خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

این بازیگر در سریال Pam and Tommy، در نقش موسیقی‌دان معروف آمریکایی با نام تامی لی (Tommy Lee)، اولین همسر پاملا اندرسون (Pamela Anderson) و بنیان‌گذار گروه موسیقی سبک هوی متال با نام ماتلی کرو (Mötley Crüe) نقش‌آفرینی کرده است.

سه تصویر جدید منتشر شده از سباستین استن در پشت صحنه ساخت این سریال، علاوه بر نشان دادن تتو‌های این راک استار معروف،‌ شامل تصویری از مدیتیشن این بازیگر با مجسمه بودا نیز می‌باشد. البته بهترین تصویر، مربوط به تعهد این بازیگر جهت به تصویر کشیدن این نقش از طریق کار کردن بر روی مهارت‌های طبل زدنش است.

سباستین استن همیشه بازیگر عالی برای دنبال کردن تصاویر منتشر شده از پروژه‌هایی که او در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده، بوده و سه تصویر جدید منتشر شده توسط او از سریال Pam & Tommy نیز، به افزایش هیجان‌ها برای تماشای این سریال کمک بسیاری کرده است.

Pam & Tommy، سریال کمدی کوتاهی براساس داستان واقعی منتشر شدن اولین ویدیو وایرال شده در تاریخ می‌باشد. داستان این سریال به ازدواج این دو ستاره و اتفاقاتی که بین آن‌ها رخ داده، می‌پردازد. رابطه رمانتیک بین این دو نفر، پس از چهار روز که آن‌ها با یکدیگر ملاقات کرده‌اند، به ازدواجشان ختم شده و ازدواج آن‌ها نیز تنها ۳ سال دوام آورده است.

سباستین استن و لیلی جیمز (Lily James) در نقش‌های اصلی این سریال ظاهر خواهند شد. لیلی جیمز در نقش پاملا اندرسون در این سریال نقش‌آفرینی کرده و از دیگر بازیگر حاضر در این پروژه نیز می‌توان به نیک آفرمن (Nick Offerman)، تیلور شیلینگ (Taylor Schilling) و ست روگن (Seth Rogen) اشاره کرد.

وظیفه کارگردانی این سریال را کارگردان استرالیایی با نام کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) بر عهده داشته است. از کارهای قبلی این کارگردان، می‌توان به فیلم جدید کمپانی دیزنی با نام Cruella و فیلم بیوگرافی I, Tonya اشاره کرد. ست روگن و اوان گلدبرگ (Evan Goldberg) نیز وظیفه توسعه و تولید‌کنندگی این پروژه را بر‌ عهده داشته‌اند.

همان‌طور که گفته شد سریال Pam and Tommy قرار است در شبکه اینترنتی Hulu به نمایش گذاشته شود. با این وجود، هنوز این شبکه تاریخ برنامه‌ریزی شده برای پخش این سریال را مشخص نکرده است.

تصاویر جدید منتشر شده توسط سباستین استن، از پشت صحنه ساخت این سریال را نیز می‌توان در صفحه اینستاگرام این بازیگر از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.