تصویر کاراکتر کیت بلانشت در فیلم Borderlands منتشر شد

2 June 2021 - 13:37

اخیراً تصویری از کاراکتر سایرن لیلیت با نقش‌آفرینی کیت بلانشت در فیلم مورد انتظار «سرزمین‌های مرزی» در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است.

این تصویر را یکی از بازیگران این فیلم با نام جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) از سر صحنه‌ فیلم‌برداری این پروژه، به اشتراک گذاشته است. این فیلم، اقتباسی از سری بازی‌های ویدیویی بسیار معروف Borderlands می‌باشد. جیمی لی کرتیس قرار است در نقش کاراکتری با نام دکتر پاتریشیا تانیس در این فیلم ظاهر شود. او همچنین در پست جدید خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام گفته که احتمال دارد هفته آینده نیز عکس‌های دیگری را از این فیلم منتشر کند. علاوه بر منتشر شدن این تصویر، از لوگوی رسمی این فیلم نیز رونمایی شده است.

تصویر سیاه و سفید به اشتراک گذاشته شده توسط جیمی لی کرتیس، کیت بلانشت (Cate Blanchett) را در نقش کاراکتر سایرن لیلیت نشان می‌دهد و علی‌رغم مشخص نبودن جزئیات ظاهری این کاراکتر، کاملاً مشخص می‌باشد که نسخه استفاده شده از این شخصیت در این فیلم، به نسخه او در سری بازی‌های Borderlands بسیار وفادار خواهد بود.

جیمی لی کرتیس در پست جدید خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام گفته است:

شاید هفته بعد اگر شما خوب باشید و به من نشان دهید که عکس‌های بیشتری را از این فیلم می‌خواهید و (همچنین) اگر برای به اشتراک گذاشتن این تصویر مرا اخراج نکنند، تصاویر دیگری را نیز از دیگر کاراکترهای این فیلم از جمله رولاند (با نقش‌آفرینی کوین هارت)، تینا کوچولو (با نقش‌آفرینی آریانا گرینبلات)، کریگ (با نقش‌آفرینی فلوریان مونتئانو)، کلپ‌ترپ (با صداپیشگی جک بلک) و (کاراکتر) من، تانیس منتشر خواهم کرد.

کاراکتر لیلیت یکی از چهار کاراکتر قابل بازی در اولین قسمت از سری بازی‌های Borderlands می‌باشد و در دیگر قسمت‌های این فرنچایز نیز، شخصیت غیرقابل بازی بسیار مهمی بوده است. این کاراکتر که با لقب سایرن نیز شناخته می‌شود، دارای قدرت‌های مرموز و بیگانه‌ای می‌باشد که به او اجازه می‌دهد کارهای خارق‌العاده‌ای از جمله تله پورت کردن به مکان‌های دیگر را انجام دهد؛ مانند دیگر قهرمان‌های این فرنچایز، کاراکتر لیلیت نیز به دنبال والت (محفظه‌ای بزرگ برای نگهداری اشیای قیمتی) اسرارآمیزی می‌باشد که طبق افسانه‌ها، ثروت عظیمی در آن نهفته است.

به غیر از کوین هارت (Kevin Hart)، آریانا گرینبلات (Ariana Greenblatt)، فلوریان مونتئانو (Florian Munteanu)، جک بلک (Jack Black) و جیمی لی کرتیس، از دیگر بازیگرانی که قرار است در این پروژه به ایفای نقش بپردازند می‌توان به ادگار رامیرس (Édgar Ramírez‎) در نقش اتلس، اولیویه ریشترز (Olivier Richters) در نقش کروم، جنینا گاوانکار (Janina Gavankar) در نقش فرمانده ناکس، جینا گرشان (Gina Gershon) در نقش مد ماکسی، شاین جکسون (Cheyenne Jackson) در نقش جیکوبز، چارلز بابالولا (Charles Babalola) در نقش همرلاک، بنجامین بایرون دیویس (Benjamin Byron Davis) در نقش مارکوس، استیون بویر (Steven Boyer) در نقش اسکوتر، رایان ردموند (Ryann Redmond) در نقش الی، بابی لی (Bobby Lee) در نقش لری و هیلی بنت (Haley Bennett) نیز در نقشی نامشخص و وابسته به گذشته کاراکتر لیلیت، اشاره کرد.

رندی پیچفورد (Randy Pitchford)، تهیه‌کننده اجرایی سری بازی‌های ویدیویی Borderlands و بنیان‌گذار کمپانی Gearbox Entertainment به همراه مدیرعامل کمپانی Take-Two با نام اشتراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه را تشکیل می‌دهند. وظیفه کارگردانی این پروژه بر عهده الی راث (Eli Roth) می‌باشد و فیلم‌نامه نهایی آن را نیز نویسنده‌ای با نام کریگ مازن (Craig Mazin) به قلم درآورده است.

این پروژه اکنون در حال طی کردن روند فیلم‌برداری خود می‌باشد. با وجود این‌که هنوز تاریخ برنامه‌ریزی شده برای پخش این فیلم مشخص نشده ولی انتظار می‌رود که فیلم Borderlands در تاریخی در سال ۲۰۲۲ در سینماها به نمایش گذاشته شود.

تصویر منتشر شده از کاراکتر سایرن لیلیت با نقش‌آفرینی کیت بلانشت و لوگوی رسمی این فیلم را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

Borderlands

Borderlands

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.