تاریخ پخش ریبوت Teenage Mutant Ninja Turtles مشخص شد

2 June 2021 - 13:37
Teenage Mutant Ninja Turtles

ست روگن ‌به‌تازگی با انتشار توییتی جدید در شبکه اجتماعی توییتر، تاریخ پخش فیلم انیمیشنی «لاک‌پشت‌های نینجا» را اعلام کرده است.

در اوایل سال ۲۰۲۰ بود که این بازیگر و تهیه‌کننده معروف، خبر ساخته شدن فیلمی انیمیشنی و CGI را بر اساس کاراکترهای Teenage Mutant Ninja Turtles اعلام کرد. این فیلم انیمیشنی قرار است به عنوان ریبوتی برای سری فیلم‌های Teenage Mutant Ninja Turtles ساخته شود.

ست روگن (Seth Rogen) این پروژه را با همکاری دو کمپانی Nickelodeon و Point Grey Pictures تولید خواهد کرد و اکنون او سرانجام تاریخ برنامه‌ریزی شده برای پخش این فیلم انیمیشنی در سینماها را مشخص کرده است. او علاوه بر مشخص کردن تاریخ پخش این پروژه در توییت جدیدش،‌ به برخی از جزئیات این فیلم آینده خود نیز، اشاره‌هایی کرده است.

ست روگن پیش از این در مصاحبه‌هایش اعلام کرده بود که نسخه ریبوت شده او از سری فیلم‌های Teenage Mutant Ninja Turtles، بر روی جنبه‌ی نوجوانی لاک‌پشت‌های نینجا تمرکز خواهد کرد که این موضوع در توییت جدیدش، کاملاً مشخص می‌باشد.

در توییت جدید این بازیگر، تصویری از دست نوشته‌‌‌اش دیده می‌شود که علاوه بر نوشته شده تاریخ پخش این فیلم در آن، یادداشت‌های پسر دبیرستانی را نیز می‌توان در این دست‌نوشته مشاهده کرد که نشانه‌ای از تمرکز این فیلم بر روی جنبه نوجوانی لاک‌پشت‌های نینجا خواهد بود. انواع جهش‌یافتگی مانند حذف، تکثیر و جابجایی نیز در آن دیده می‌شود. علاوه بر این، ست روگن با نوشته‌ای کوتاه در این دست‌نوشته از کاراکتر آوریل و مگان فاکس (Megan Fox) در فیلم‌های قبلی Teenage Mutant Ninja Turtles نیز، عذرخواهی کرده است.

آخرین بار لاک‌پشت‌های نینجا در فیلمی با عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows و با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله مگان فاکس و ویل آرنت (Will Arnett) در سال ۲۰۱۶ در سینماها دیده شده‌اند. متأسفانه این فیلم نتوانسته بود انرژی خاصی که در انیمیشن‌های لاک‌پشت‌های نینجا وجود داشته را به نمایش بگذارد.

به نظر می‌رسد که ست روگن گزینه بسیار خوبی برای زنده کردن مجدد این فرنچایز در سینماها می‌باشد چرا که او می‌تواند از حس شوخ‌طبعی معروف خود را در این پروژه استفاده کند و فیلم انیمیشنی جالب و سرگرم‌کننده‌ای را خلق کند. این بازیگر به عنوان تولید‌کننده، پروژه‌های بسیاری را در کارنامه خود ندارد.

او در انتخاب پروژه‌های آینده‌اش دقت بسیاری را به خرج داده است. از پروژه‌های آینده این بازیگر می‌توان به نقش‌آفرینی‌اش در نقش عموی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) در فیلم الهام گرفته شده از دوران بچگی این کارگردان و فیلم‌ساز بسیار موفق، سریال آینده شبکه اینترنتی Hulu با عنوان Pam and Tommy که در مورد یک رسوایی معروف می‌باشد و پروژه‌های در حال توسعه دیگری اشاره کرد.

او همچنین یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال ابرقهرمانی بسیار موفق کمپانی آمازون با عنوان The Boys نیز می‌باشد که در حال حاضر فصل سوم این سریال در مرحله فیلم‌برداری قرار گفته است.

فیلم انیمیشنی Teenage Mutant Ninja Turtles قرار است در تاریخ ۱۱ اوت ۲۰۲۳ (۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۲) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.