فیلم‌های مهمی که در ماه ژوئن در نتفلیکس پخش خواهند شد

2 June 2021 - 23:06

در این بخش نگاهی به فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی که ماه آینده در سرویس استریمینگ نتفلیکس پخش می‌شوند انداخته‌ایم. در این لیست فیلم Fatherhood با بازی کوین هارت (Kevin Hart) و قسمت‌های جدید سریال‌های تلویزیونی Lupine و Too Hot to Handle از عناوین مورد انتظار هستند که قرار است ماه آینده به نتفلیکس راه پیدا کنند.

فیلم Fatherhood در ابتدا قرار بود توسط سونی پخش شود اما بنا به دلایلی وظیفه پخش آن به نتفلیکس واگذار شد. در این فیلم هارت در نقش مردی بازی می‌کند که پس از بدنیا آمدن فرزندش همسر خود را از دست می‌دهد و مجبور می‌شود به تنهایی نوزاد خود را بزرگ کند. کمپانی Higher Ground Productions این فیلم را در نتفلکس ارائه خواهد داد. این فیلم که براساس کتاب Two Kisses for Muddy (دو بوسه برای مادی) ساخته شده است، توسط پال وایتز (Paul Weitz) کارگردانی می‌شود. وظیفه نویسندگی این فیلم نیز بر عهده وایتز و دینا استیونز (Dana Stevens) است. الفری وودارد (Alfre Woodard)، لیل ریل هاوری (Lil Rel Howery)، دیواندا وایز (DeWanda Wise)، آنتونی کاریگان (Anthony Carrigan)، ملودی هرد (Melody Hurd) و پل رایزر (Paul Reiser) نیز در فیلم Fatherhood بازی می‌کنند. اکران به دلیل بیماری همه‌گیری COVID-19 قبل از اینکه سونی حق پخش آن را به نتفلیکس بفروشد، به تعویق افتاده بود.

از دیگر فیلم‌های دیگری که قرار است ماه آینده در نتفلیکس اکران شود می‌توان به فیلم هیجان‌انگیز و علمی-تخیلی Awake، با بازی جینا رودریگز (Gina Rodriguez) اشاره کرد. در این فیلم او در نقش یک سرباز سابق با گذشته‌ای پر دردسر است که پس از آن که یک رویداد جهانی توانایی خواب انسان را از بین می‌برد، تلاش می‌کند خانواده‌‍اش را نجات دهد. فیلم اکشن The Ice Road با بازی لیام نیسون (Liam Neeson)؛ و فیلم کمدی عاشقانه Good On Paper به نویسندگی و بازیگری ایلیزا شلسینگر (Iliza Shlesinger) به کارگردانی کیمی گت‌و‌‌ود (Kimmy Gatewood) از دیگر فیلم‌های مهم ماه ژوئن محسوب می‌شوند.

سایر فیلم‌هایی که در صف پخش شدن در ماه ژوئن قرار گرفته‌اند عبارت‌اند از: Bad Teacher, The Big Lebowski, The Best Man, Fools Rush In, I Am Sam, Love Jones, Million Dollar Baby, Silver Linings Playbook, Stand by Me, Swordfish and What Women Want.

در بخش تلویزیون، فصل دوم سریال کمدی جنایی فرانسوی زبان Lupin بار دیگر مورد توجه تماشاگران قرار گرفته است. در چهار هفته اول پخش فصل اول این سریال، بیش از هفتاد میلیون مشترک نتفلیکس آن را تماشا کردند. نتفلیکس همچنین فصل دوم Too Hot to Handle، فصل چهارم Elite، فصل پنجم Workin ‘Moms و فصل‌های آخر سریال تلویزیونی کانادایی Kim’s Convenience و LA’s Finest، لاسپین آف Bad Boys با بازی جسیکا آلبا (Jessica Alba) و گابریل یونیون (Gabrielle Union) را پخش خواهد کرد. به این لیست همچنین هر سه فصل کمدی محبوب Endings Happy را نیز باید افزود.

علاوه بر فیلم‌های ذکر شده، شمار زیادی از فیلم‌های دیگری نیز قرار هستند در ماه ژوئن در سرویس استریمر نتفلیکس پخش شوند که  در این بخش خبری قرار نگرفتند. فیلم‌های ذکر شده از مهم‌ترین فیلم‌های ماه ژوئن محسوب می‌شوند که می‌توانید از تماشای آن‌ها در ماه ژوئن لذت ببرید.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.