جاناتان میجرز در حال مذاکره جهت پیوستن به فیلم Creed III است

3 June 2021 - 12:37
Creed 3

جاناتان میجرز، ستاره سریال ترسناک «لاوکرفت کانتری» در حال مذاکره با کمپانی MGM است تا در مقابل مایکل بی.جردن در قسمت سوم فیلم «کرید» نقش‌آفرینی کند.

صحت این خبر را وب‌سایت هالیوود ریپورتر تائید کرده است.

اگر مذاکرات جاناتان میجرز (Jonathan Majors) جهت پیوستن به این فیلم به نتیجه برسد، این بازیگر قرار است در نقش حریف کاراکتر نقش‌آفرینی شده توسط مایکل بی.جردن (Michael B. Jordan) با نام آدونیس کرید در این فیلم نقش‌آفرینی کند.

مایکل بی.جردن علاوه بر نقش‌آفرینی در نقش اصلی فیلم Creed 3، وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز خودش بر عهده خواهد داشت. این فیلم اولین پروژه‌ای خواهد بود که مایکل بی.جردن به عنوان کارگردان در آن حضور خواهد داشت. پیش از این نیز، کمپانی MGM تاریخ برنامه‌ریزی شده برای پخش این فیلم را ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ اعلام کرده است.

علاوه بر مایکل بی.جردن و احتمالاً جاناتان میجرز، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور خواهند داشت نیز می‌توان به تسا تامپسون (Tessa Thompson) و فیلیشیا رشاد (Phylicia Rashad) اشاره کرد. این دو بازیگر قرار است دوباره در نقش‌های قبلی که در قسمت‌های پیشین این فیلم ایفا کرده‌اند، در قسمت سوم ظاهر شوند.

فیلم‌نامه قسمت سوم فیلم Creed را کینان کوگلر (Keenan Coogler) و زک بایلین (Zach Baylin) براساس داستان نوشته شده توسط رایان کوگلر (Ryan Coogler) به قلم درآورده‌اند. وظیفه کارگردانی قسمت اول این فیلم را رایان کوگلر و وظیفه کارگردانی قسمت دوم آن را نیز استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr) بر عهده داشته‌اند. مجموع فروش این دو فیلم در باکس‌آفیس جهانی، مبلغی‌ بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون دلار بوده است.

از کارهای قبلی جاناتان میجرز می‌توان به سریال ترسناک و درام شبکه HBO با نام Lovecraft Country، فیلم درام کمپانی A24 با نام The Last Black Man in San Francisco و فیلم درام جنگی تحسین شده کمپانی نتفلیکس با عنوان Da 5 Bloods و با کارگردانی اسپایک لی (Spike Lee) اشاره کرد. او در فیلم Last Black Man in San Francisco در نقش کاراکتری آرام و دمدمی مزاج با نام مونتگومری الن در مقابل جیمی فیلز (Jimmy Fails) نقش‌آفرینی کرده است.

فیلم Creed 3 قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر سال ۲۰۲۲ (۲ آذر ماه ۱۴۰۱) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.