Sicario 2 نقش یک دنباله یا پیش درآمد را دارد

1 February 2017 - 22:30

در چند سال گذشته تیلور شریدان (Taylor Sheridan) به یکی از بهترین نویسندگان هالیوود تبدیل شده است. شاید خیلی ها او را برای کارش در فیلم Hell or High Water که در مراسم اسکار امسال نامزد شده است بشناسند، ولی تیلور شریدان با فیلم Sicario که در سال ۲۰۱۵ اکران شد به شهرت رسید. فیلم داستانی خشن و تاریک درباره‌ی جنگ مواد مخدر را روایت می‌کند و کارگرداان آن نیز دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) بود. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پایان فیلم Sicario  کاملاً مشخص بود و در آخر فیلم، داستان بسته شد، به همین خاطر بعد از تایید ساخته شدن دنباله‌ی آن به نام Soldado «سولدادو» خیلی‌ها تعجب کردند. بعد از تایید بازگشت جاش برولین (Josh Brolin) بنیسیو دل تورو (Benicio del Toro) برای ایفای نقش در فیلمی که باز هم تیلور شریدان فیلمنامه‌ی آن را می‌نویسد، Soldado «سولدادو» به سرعت به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌ها تبدیل شد.

Josh-Brolin-in-Sicario (1)

تهیه کننده‌ی فیلم، باسیل ایوانک (Basil Iwanyk)، برای اولین بار درباره‌ی فیلم با سایت Collider مصاحبه‌ای داشت و در آن به تحسین فیلمنامه‌ی تیلور شریدان پرداخت. ایوانک همچنین بیان کرد که سولدادو یک دنباله‌ی مستقیم برای Sicario   مسحوب نمی‌شود؛ در واقع سولدادو فیلم متفاوتی است که در جهان سیکاریو اتفاق می‌افتد  شخصیت‌های آن‌ها یکی است.

شما نمی‌توانید بفهمید که سولدادو قبل یا بعد از اتفاقات فیلم سیاریو جریان دارد. هیچ اشاره‌ای به جریانات سیکاریو در فیلم نمی‌شود تا شما متوجه نشوید که سیکاریو کی اتفاق افتاده است. ما می‌خواستیم که بینندگان تصور کنند که فیلم در جهان واقعی جریان دارد.

بر اساس اطلاعاتی که تا کنون ار فیلم منتشر شده‌اند قرار است با داستانی تاریک‌تر و وحشتناک‌تر در سولدادو مواجه شویم. با این که جاش برولین و بنیسیو دل تورو در سولدادو بازی می‌کنند، ولی ما امیلی بلانت (Emily Blunt) را در نقش کیت میسر (Kate Macer) نخواهیم دید. با این که امیلی بلانت شخصیت امیلی بلانت در سیکاریو مهم بود، ولی شریدان نیازی به استفاده از او در فیلم دوم ندیده است..

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.