تغییر قیافه جسیکا چستن در فیلم The Eyes of Tammy Faye

3 June 2021 - 13:31
فیلم The Eyes of Tammy Faye

جسیکا چستن و اندرو گارفیلد در اولین تصاویرشان در فیلم The Eyes of Tammy Faye تقریبا غیرقابل تشخیص هستند.

ستاره فیلم The Zero Dark Thirty یعنی جسیکا چستن (Jessica Chastain) نقش یکی از مبلغین مذهبی تلویزیون را در یک فیلم بیوگرافی بازی می‌کند. مجله People اولین تصویر چستن و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) را در نقش تامی فای (Tammy Faye) و جیم باکر (Jim Bakker) منتشر کرد.

این فیلم از مستندی با همین نام الهام گرفته است که نشان داد افزایش شهرت باکر در شبکه تلوزیونی مسیحی آن‌ها و سقوط نهایی به دلیل رسوایی او بود. چستن در صحبت با مجله People به این موضوع اشاره کرد که چقدر از درک او از باکر، قبل از این فیلم مربوط به شناختی بود که ما از فرهنگ پاپ و نه براساس یک داستان واقعی داشتیم.

تغییر ظاهر چستن به باکر هر روز حدود ۴ ساعت طول می‌کشد، ولی این تغییر غیرطبیعی است. مجله People در کنار این تصویر درباره باکر به عنوان چهره‌ای که روی فرهنگ کنونی و تاریخچه ما تاثیر داشت با چستن صحبت کرد.

چستن به مجله People گفت:

من خیلی تحت تاثیر او و داستانش قرار گرفتم. چیزی که من بیشتر از همه درباره تامی دوست داشتم ظرفیت او برای عشق است. او می‌دانست احساس مهم نبودن چه حسی دارد و نمی‌خواست کسی چنین چیزی را تجربه کند.

اما چستن ادامه داد و در مورد درک قبلی خود از باکر و آن چه در ده سال تحقیق درباره این زن آموخته بود صحبت کرد:

این جا زنی وجود دارد که به خاطر چیزهایی که دیگران به من درباره او خورانده بودند، هیچ اطلاعاتی از آن نداشتم. حتی به من گفته بودند که مواد آرایشی از صورت او جاری است. هیچ تصویری از او وجود ندارد که همچین چیزی را ثابت کند. اما مردمی که همیشه او را دلقک می‌کردند و سعی می‌کردند او را به خاطر همسرش که کارهای بدی در حق زنان قربانی خود کرد، تنبیه کنند در واقع گناه مردان را به دوش او می‌انداختند.

فیلم The Eyes of Tammy Faye قرار است ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) در سینما‌های اکران شود.

در قسمت زیر می‌توانید تصاویر این فیلم را مشاهده نمایید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.