بازیگر شخصیت منفی فیلم Aquaman مشخص شد

1 February 2017 - 23:30

سوالات زیادی پیرامون حاشیه‌های جهان توسعه یافته‌ی DC وجود دارد که یکی از آن‌ها این است که چه کس فیلم‌های سولوی بتمن و فلش را کارگردانی خواهد. از طرف دیگر روند توسعه‌ فیلم Aquaman ،به کارگردانی جیمز وان (James Wan) به خوبی پیش می‌رود. جیسون موماو (Jason Momoa) برای اولین بار در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» در نقش آکوامن حضور پیدا کرد و پس از بازی در فیلم Justice League «لیگ عدالت» می‌تواند فیلم سولوی خودش را داشته باشد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلمبرداری فیلم Aquaman «آکوامن» در چند ماه آینده آغاز خواهد شد. چندی پیش جیمز وان در توییتر عکسی را منتشر کرده بود که او را در کنار جیسون موماو، امبر هرد (Amber Heard) و پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) نشان می‌دهد. امبر هرد قرار است نقش زن مورد علاقه‌ی آکوامن، مرا (Mera)، را داشته باشد و پاتریک ویلسون نقش برادر ناتنی آکوامن، اورم (Orm)، یا همان استاد اقیانوس (Ocean Master) را بازی می‌کند. این تصویر را در پایین می‌توانید تماشا کنید:

C2-aGLmVIAEwpmf

بر اساس گزارش سایت هالیوود ریپورتر (hollywood reporter) یحیی عبدل متین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) برای بازی در فیلم Aquaman «آکوامن» با تهیه کنندگان وارد مذاکره شده است. این بازیگر نقش بلک منتا (Black Manta)، یکی از شخصیت‌های منفی DC، را بازی خواهد کرد. جیمز وان قبل از این که به سراغ یحیی عبدل متین برود با بازیگران دیگری صحبت کرده بود، ولی حالا دیگر یحیی تنها انتخاب موجود است و قرار دادی نیز از سوی DC به او ارائه داده شده است.

از تابستان سال ۲۰۱۶ شایعه‌های زیادی درباره‌ی شخصیت بلگ منتا وجود داشت و نام بازیگرانی مثل مایکل کی ویلیامز (Michael K. Williams) مایکل جای وایت (Michael Jai White) نیز برای بازی در این نقش به گوش طرفداران رسیده بود؛ اما جیمز وان در این مورد خیلی محتاط عمل می‌کرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.