مورد انتظارترین فیلم های ابرقهرمانی که تا پایان ۲۰۲۳ اکران خواهند شد- قسمت دوم

3 June 2021 - 22:42

با سلام خدمت شما مخاطبان سینما فارس؛ امیدوارم آخر هفته خوبی را در پیش داشته باشید. در مقاله امروز قرار است قسمت دوم فیلم‌های ابرقهرمانی که تا پایان ۲۰۲۳ اکران خواهند شد را معرفی و بررسی کنیم. همانطور که می‌دانید این روزها محبوب‌ترین ژانر در بین مخاطبان مربوط به فیلم‌‌های ابرقهرمانی می‌شود. در این قسمت با ما همراه باشید تا با چند فیلم مورد انتظار دیگری که تا پایان ۲۰۲۳ اکران خواهند شد آشنا شوید.

The Batman

تایخ اکران ۴ مارچ ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰)

کارگردان: مت ریوز

بازیگران: رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، پل دینو، کالین فارل، پیتر سارسگارد و جفری رایت

طرفداران فرانچایز بتمن مدت‌هاست چشم انتظار نسخه جدید فیلم هستند. برادران وارنر پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام بن افلک را بر صندلی کارگردانی و بازیگری نشاندند. اما بعدا افلک از صندلی کارگردانی پا پس کشید و آن را تحویل مت ریوز داد. در این نسخه از فیلم، بتمن در ابتدای کارش است و هنوز شخصیتش به طور کامل شکل نگرفته است. هنوز بتمن به شکل درستی مسیر خود را در این فیلم نمی‌داند اما به مرور و با اتفاقاتی که در طول داستان فیلم پیش می‌آید، او دچار تغییرات زیاد درونی می‌شود و بیننده این تحول را در طول فیلم حس خواهد کرد. دشمن اصلی بتمن در این شماره نه جوکر بلکه ریدلر خواهد بود و باید منتظر معماها و نقشه‌های عجیب و غریب او در طول فیلم بر علیه بتمن باشیم.

در ابتدا قرار بود این فیلم در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران شود اما به دلیل همه‌گیری کرونا به تعویق افتاد.

Black Panther: Wakanda Forever

تاریخ اکران: ۸ جولای ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱)

کاگردان: رایان کوگلر

بازیگران: اعلام نشده است

رایان کوگلر در این فیلم که به Black Panther 2 نیز معروف است وظیفه نویسندگی و کارگردانی را بر عهده دارد. قرار بود چادویک بوزمن در نقش پلنگ سیاه بازی کند که مرگ تکان دهنده او باعث شد مارول تصمیم بگیرد نقش T-Chall را به کلی از فیلم حذف کند. کوگلر در حال حاضر بر روی فیلم‌نامه کار می‌کند.

Black Adam

تاریخ اکران: ۲۹ جولای ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱)

کارگردان: ژاومه کویت-سرا

بازیگران: دواین جانسون، نوحا سنتینو، آلدیس هاج، پیرس برازنان و کوئینتسا سوئیندل

بلک ادم (Black Adam)، یک شخصیت خیالی ابرشرور و برخی اوقات ضدقهرمان، در کتاب‌های کامیک آمریکایی دی‌سی کامیکس است که عموماً به عنوان دشمن دیرینهٔ شخصیت ابرقهرمان شزم محسوب می‌شود. دوئین جانسون قرار است نقش شخصیت بلک ادم را در فیلم آتی بلک ادام ایفا کند. این فیلم که متعلق به دنیای دی‌سی است در دسامبر ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

دنباله Spider-Man: Into the Spider-Verse

تاریخ اکران: ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۵ مهر ۱۴۰۱)

کارگردان: خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی تامپسون

بازیگران: اعلام نشده است

سونی پیکچرز بلافاصله پس از نمایش موفقیت آمیز انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse که موفق به کسب جایزه اسکار شد، تصمیم به ساخت دنباله آن گرفت. البته در این دنباله فیل لرد و کریس میلر به عنوان تهیه‌کننده و نویسنده و خواکیم دوس سانتوس به همراه کمپ پاورز و جاستین کی تامپسون به عنوان کارگردان فعالیت خواهند کرد.

The Marvels

تاریخ اکران: ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱)

کارگردان: نیا داگوستا

بازیگران: بری لارسون، تیونا پاریس، ایمان ولانی و زاوه اشتون

مارول نیا داگوستا را برای کارگردانی Captain Marvel 2 منصوب کرده است. در این فیلم  تیونا پاریس در نقش مونیکا رمبو و ایمان ولانی در نقش خانم مارول (Ms Marvel) و زاو اشتون در نقش ویلین یا شخصیت منفی‌ بازی خواهد کرد. نام این فیلم در ابتدا Captain Marvel 2 بود اما در ماه می ۲۰۲۱ به The Marvels تغییر نام داد.

Aquaman 2

تاریخ اکران: ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱)

کارگردان: جیمز وان

بازیگران: جیسون موموآ، آمبر هرد، پاتریک ویلسون، یحیی عبدالمتین دوم و پیلو آسبوک

زمانی که در دسامبر ۲۰۱۸ فیلم Aquaman (آکوامن) روی پرده‌های سینما رفت، در کمال تعجب با فروش بیش از ۱٫۱ میلیارد دلاری، به پردرآمدترین فیلم DCEU در آن زمان تبدیل شد. همین کافی بود تا برادران وارنر تصمیم به ساخت دنباله فیلم بگیرند. البته جیمز وان اعلام کرد تا زمانی که فیلم‌نامه کامل و بی‌عیب و نقص نباشد، در این پروژه همکاری نخواهد کرد. استودیو وارنر برادر زمان اکران آکوامن ۲ را به اواخر ۲۰۲۲ موکول کرد تا زمان بیشتری برای توسعه فیلم صرف شود. برادران وارنر همچنین وظیفه نگارش فیلم‌نامه را بر عهده دیوید لسلی جانسون-مک گلدریک گذاشته است. انتظار می‌رود فیلم‌برداری در تابستان ۲۰۲۱ آغاز شود.

Batgirl

تاریخ اکران: ۲۰۲۳

کارگردان: عادل ال اربی و بلال فلاح

بازیگران: اعلام نشده است

برادران وارنر جاس ودون از مارول را برای نویسندگی و کارگردانی فیلم Batgirl برگزیده است. ودون به مدت یک سال روی فیلمنامه کار کرد و در این مدت همچنین مشغول فیلم‌برداری مجدد و پس تولید لیگ عدالت بود. اما در فوریه ۲۰۱۸ ودون با بیان اینکه نمی‌تواند داستان درستی را ارائه دهد تصمیم به ترک پروژه کرد. در جدیدترین خبر از فیلم Batgirl عادل ال اربی و بلال فلاح که سابقه کارگردانی فیلم موفق Bad Boys for Life را در کارنامه خود دارند در این فیلم کارگردانی خواهند کرد.

مقاله امروز هم در اینجا به اتمام می‌رسد. این مقاله در دو بخش برای شما دوستان عزیز ارائه شد. امیدوارم برای شما مثمرثمر بوده باشد و شما را از فیلم‌های آتی و مورد انتظار ابرقهرمانی مطلع کرده باشد. لطفا در مورد عناوین و موضوع مقاله‌های بعدی پیشنهادات خود را در کامنت‌ها اعلام کنید.

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.