انتشار تریلر جدید فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون

4 June 2021 - 15:10
فیلم Black Widow

استودیو مارول در آستانه اکران فیلم Black Widow در ماه ژوئیه، تریلری منتشر کرد که روی سفر یک ساله ناتاشا با بازی اسکارلت جوهانسون متمرکز است.

این پیش‌نمایش یک دقیقه‌ای همچنین خانواده را در درجه اول قرار می‌دهد؛ زیرا به طرفداران نوید می‌دهد که همه چیز را درباره گذشته این قهرمان به آن‌ها خواهد آموخت.

آخرین تیزر این فیلم که Playmaker نام دارد، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) را در حالی که داستان گذشته کاراکتر خود را روایت می‌کند به همراه صحنه‌های اکشن و جدید به تصویر می‌کشد. علاوه بر این، بخش‌هایی از حضور او در سایر فیلم‌های MCU در کنار تقابل ناتاشا با خانواده روسی‌اش قرار می‌گیرد که شامل فلورانس پیو (Florence Pugh) در نقش یلنا بلوف، دیوید هاربر (David Harbour) در نقش الکسی شوستاکوف و ریچل وایس (Rachel Weisz) در نقش ملینا وستوکوف است. در همین حال، کاراکتر Taskmaster همچنان بزرگترین تهدید در این تریلر حساب می‌شود و جواب این سوال که چه کسی نقش این فرد شرور را پشت ماسک بازی می‌کند هنوز یک راز باقی مانده است.

همان‌طور که ناتاشا در پیش‌نمایش این فیلم اعلام کرد، استودیو مارول بالاخره به انتظار خود برای ساخت یک فیلم مستقل برای کاراکتر ناتاشا پایان داد. پس از سال‌ها حضور این کاراکتر در MCU «دنیای سینمایی مارول» که از زمان اکران فیلم Iron Man 2 شروع شد سرانجام این کاراکتر نیز فیلم اختصاصی خود را خواهد داشت. علاوه بر این، طرفداران مجبور بودند تا حدی زیادی برای اکران این فیلم که به خاطر همه‌گیری کرونا بارها شامل تعویق شد، صبوری کنند. خوشبختانه فقط یک ماه تا اکران این فیلم باقی مانده است و مخاطبان این انتخاب را خواهند داشت که آن را در سینما یا به راحتی در خانه مشاهده کنند.

از بازیگران فیلم Black Widow همچنین می‌توان به او. تی. فاگبنلی (O-T Fagbenle) و ویلیام هارت (William Hurt) اشاره کرد. کارگردان این فیلم کیت شورتلند (Cate Shortland) می‌باشد که کارگردانی آن را براساس داستانی به نویسندگی جک شفر (Jac Schaeffer)، ند بنسون (Ned Benson) و اریک پیرسون (Eric Pearson) انجام داده است. پس از این که سرانجام طرفداران در ماه آینده به دیدن این فیلم رفتند، فاز چهارم مارول با فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings، Eternals و جهان‌های چندگانه فیلم Spider-Man: No Way Home ادامه می‌بابد.

فیلم Black Widow قرار است ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) به صورت همزمان در سینما و در استریمر دیزنی‌پلاس منتشر شود.

منبع:Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.