جیمی لی کرتیس در حال توسعه سریالی بر اساس کاراکتر کی اسکارپتا است

4 June 2021 - 13:40
جیمی لی کرتیس

جیمی لی کرتیس و کمپانی Blumhouse، در حال توسعه سریالی براساس کاراکتر بسیار محبوب حاضر در رمان‌های جنایی خلق شده توسط پاتریشا کرنول می‌باشند.

این بازیگر آمریکایی با همکاری بخش تلویزیونی کمپانی Blumhouse موفق شده که حقوق مربوط به این کاراکتر را از نویسنده آن خریداری کند. در حال حاضر این بازیگر در حال جست و جو برای پیدا کردن مدیر و شبکه‌ای جهت پخش این سریال در آن و تأمین مالی این پروژه می‌باشد. این سریال دارای قسمت‌هایی یک ساعته خواهد بود.

کاراکتر کی اسکارپتا، پاتولوژیست (آسیب شناس) پزشکی قانونی می‌باشد و تا به حال در ۲۵ رمان جنایی و مهیج ظاهر شده است. از این کاراکتر برای اولین بار در سال ۱۹۹۰، در رمان جنایی نوشته شده توسط پاتریشا کرنول (Patricia Cornwell) با عنوان Postmortem رونمایی شده است. جدیدترین رمان این کاراکتر نیز Autopsy نام دارد که قرار است در ماه دسامبر سال جاری (آذر ماه ۱۴۰۰) منتشر شود.

هنوز اشاره‌ای به این موضوع نشده که آیا خود جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) نیز قرار است در این پروژه نقش‌آفرینی کند یا خیر. این پروژه بخشی از قراردادی ‌می‌باشد که این بازیگر پیش از این با بخش تلویزیونی کمپانی Blumhouse امضا کرده است. او جزء یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهد بود. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه می‌توان به جرمی گلد (Jeremy Gold) به همراه جیسون بلوم (Jason Blum) و کریس مک‌کامبر (Chris McCumber) از کمپانی Blumhouse Television اشاره کرد.

جیمی لی کرتیس جزء یکی از طرفداران پر پا قرص رمان‌های پاتریشا کرنول و همچنین یکی از دوستان صمیمی این نویسنده می‌باشد. این نویسنده پیش از این، به رد کردن درخواست‌های هالیوود برای اقتباس از رمان‌هایش در قالب فیلم یا سریال شناخته شده است.

پاتریشا کرنول اخیراً در رابطه با این خبر اعلامیه‌ای را منتشر کرده که در آن می‌توان از علاقه‌ی این نویسنده به تبدیل شدن کار‌هایش به پروژه‌ای لایو اکشن پی برد.

متن اعلامیه منتشر شده توسط این نویسنده را می‌توان در ادامه خواند:

چندین سال است که افتخار آشنایی با جیمی لی کرتیس را دارم و او را به عنوان هنرمند و انسانی فوق‌العاده شناخته‌ام. (کمپانی Blumhouse)، کمپانی بسیار خلاقی می‌باشد و من مطمئن هستم که (کاراکترم یعنی) کی اسکارپتا به شکلی فوق‌العاده در تلویزیون به تصویر کشیده خواهد شد. اگر بگویم که (از این موضوع) هیجان‌زده هستم، حق مطلب را ادا نکرده‌ام و هیچ شکی ندارم که خوانندگان (رمان‌هایم) نیز همین حسی که من (اکنون) دارم را دارند.

از کارهای آینده جیمی لی کرتیس می‌توان به نقش‌آفرینی این بازیگر در فیلم اقتباسی الی راث (Eli Roth) از سری بازی‌های ویدیویی بسیار محبوب Borderlands که اکنون در مرحله فیلم‌برداری قرار دارد، فیلم علمی‌-تخیلی و مرموز کمپانی A24 با نام Everything Everywhere All at Once، به همراه دو فیلم ترسناک Halloween Kills و Halloween Ends که اولی قرار است در ماه اکتبر سال جاری (مهر ماه ۱۴۰۰) و دیگری نیز در ماه اکتبر سال بعد (مهر ماه ۱۴۰۱) در سینماها به نمایش گذاشته شوند، اشاره کرد.

علاوه بر این، او قرار است در آینده وظیفه کارگردانی و همکاری در نوشتن فیلم‌نامه فیلم ترسناکی با عنوان Mother Nature را نیز بر عهده داشته باشد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.