بازیگر سریال Stranger Things از اولین تجربه خود پس از مشاهده فیلم‌نامه فصل دوم می‌گوید

2 February 2017 - 10:00

نتفلیکس با پخش سریال اوریجینال Stranger Things موفقیت‌هایی بزرگ را بدست آورد. این سریال به تازگی توانست عملکردی موفقیت آمیز در مراسم جوایز انجمن بازیگران سینما و تلویزیون و انجمن تهیه‌کنندگان از خود به نمایش بگذارد. بعد از پخش فصل اول که می‌توان آن را موفقیتی محض قلمداد کرد، بسیاری در مورد فصل جدید که قرار است در ادامه سال جاری میلادی بر روی سرویس پخس اینترنتی این شبکه قرار گیرد، به شدت هیجان زده هستند. بازیگرانی بزرگ به جمع بازیگران قبلی سریال اضافه شده‌اند و معماهای بسیاری از جمله چگونگی بازگشت شخصیت یازده در سریال برای پاسخگویی وجود دارد. تنها نکته‌ای که در مورد فصل جدید تایید شده‌است این است شخصیت محبوب بارب واقعا مرده‌است و در فصل دوم حضور نخواهد داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

به هر حال سازندگان و تهیه‌کنندگان سریال در این مورد بسیار محتاط هستند تا هیچگونه اسپویلری پیش از پخش سریال به بیرون درز پیدا نکند تا عنصر غافل‌گیری کماکان در بطن سریال نقشی اساسی را داشته‌باشد. با این وجود، دیوید هاربور (David Harbour) که نقش رئیس پلیس، هوپر را در سریال ایفا می‌کند، در مصاحبه‌های اخیر خود اطلاعات خوبی را در اختیار طرفداران گذاشته‌است و همزمان هیچگونه سورپرایزی را از بین نبرده‌است. بار دیگر هاربور در مصاحبه اخیر خود این کار را تکرار کرده‌است.

در گفتگوی خود با Vanity Fair، این بازیگر از هیجان خود وقتی که برای اولین بار فیلم‌نامه فصل دوم در اختیارش گرفت، می‌گوید:

وقتی اولین بخش از فیلم‌نامه فصل دوم به دستم رسید، در همان پنج دقیقه اول در اوج هیجان قرار گرفتم. چرا که آنها جهانی جدید را با روشی خارق‌العاده معرفی خواهند کرد. و این کاراکترها که من احساس می‌کنم بسیار نمادین هستند و آنها را دوست داریم، هر کدام داستانی متفاوت را تجربه می‌کنند و وارد ماجراجویی‌های منحصر به فرد می‌شوند. تمام این تجربیات، حتی کوچکترین آنها تاثیری واضح بر روی این کاراکترها می‌گذارند و در طول روند سریال این تاثیرات را با وضوحی بیشتر خواهیم دید. واقعا در این مورد هیجان زده هستم. اگر این اتفاق نیافتد می‌توانید رک و رو راست من را احمق خطاب کنید!!!

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.