انتشار اولین تریلر رسمی فیلم علمی-تخیلی Reminiscence

4 June 2021 - 16:44

کمپانی برادران وارنر اولین تریلر رسمی کامل به همراه چند تصویر جدید از فیلم جدید Reminiscence با بازی هیو جکمن را منتشر کرده است.مدت زمان زیادی است که برادران وارنر فیلم Reminiscence را معرفی کرده است و وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم بر دوش لیزا جوی (Lisa Joy) گذاشته شده است. مخاطبان بیشتر او را برای فعالیت در سریال Westworld می‌شناسند. آخرین باری که شاهد انتشار تیزر از این فیلم بودیم به ماه فوریه برمی‌گردد، ازینرو این اولین تریلر رسمی و کامل از این عنوان علمی-تخیلی محسوب می‌شود.

مفهوم فیلم ساده اما بسیاری سوال برانگیز است: اگر توانایی بازگشت به خاطرات قدیمی و مرور آن‌ها را داشتید، به ویژه اگر شرایط زندگی فعلی شما خیلی ایده آل نباشد، چه کار می‌کردید؟فیلم Reminiscence داستان یک کارآگاه خصوصی به‌نام نیک بینستر با بازی هیو جکمن (Hugh Jackman) را دنبال می‌کند. نیک در مورد اینکه چه اتفاقی ممکن است برای زن مرموز، افتاده باشد وسواس می‌شود و به منظور کشف حقیقت در وضعیت بسیار بغرنجی روحی و جسمی قرار می‌گیرد و از درونش در مورد مسیری که در پیش گرفته است هشدارهایی داده می‌شود.

علاوه بر جکمن، از دیگر بازیگرانی که سابقه همکاری با جوی در فیلم Westworld را دارند می‌توان به تندی نیوتن (Thandiwe Newton) و آنجلا سارافیان (Angela Sarafyan) اشاره کرد. سایر بازیگران این فیلم عبارت‌اند از ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، دانیل وو (Daniel Wu)، کلیف کرتیس (Cliff Curtis)، نیکو پارکر (Nico Parker)، ناتالی مارتینز (Natalie Martinez)، مارینا د تاویرا (Marina de Tavira)، موژان آریا (Mojean Aria) و برت کالن (Brett Cullen) هستند. جاناتان نولان، مایکل دی لوکا و آرون رایدر در کنار جوی تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

فیلم Reminiscence قرار است در تاریخ ۲۰ اوت (۲۹ مرداد) اکران شود و همزمان با اکران، به‌مدت یک ماه در دسترس کاربران HBO Max قرار خواهد گرفت. می‌توانید تریلر کامل این فیلم را در اینجا و تصاویر منتشر شده را در قسمت زیر تماشا کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.