قسمت دوم فیلم Cruella در مراحل اولیه توسعه‌ قرار گرفته است

5 June 2021 - 14:11
Cruella

براساس گزارش جدید منتشر شده توسط وب‌سایت هالیوود ریپورتر، مشخص شده که قسمت دوم فیلم «کروئلا» در مراحل ابتدایی توسعه‌‌اش قرار دارد.

این فیلم جدید کمپانی دیزنی به‌تازگی وارد هفته دوم اکرانش در سینماها شده است.

وظیفه هدایت فیلم Cruella را کارگردان استرالیایی با نام کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) و وظیفه به قلم درآورده فیلم‌نامه این فیلم را نیز فیلم‌نامه‌نویس و تولید‌کننده‌ای با نام تونی مک‌نامارا (Tony McNamara) بر عهده داشته‌اند. اما استون (Emma Stone) نیز در این فیلم، در نقش شخصیت منفی محبوبی با نام کروئلا دویل نقش‌آفرینی کرده‌ است. این فیلم براساس کاراکتر حاضر در انیمیشن سال ۱۹۶۱ کمپانی دیزنی با نام One Hundred and One Dalmatians ساخته شده است.

انتظار می‌رود که کریگ گیلسپی بار دیگر وظیفه کارگردانی قسمت دوم این فیلم و تونی مک‌نامارا نیز کار نوشتن فیلم‌نامه آن را بر عهده بگیرند.

فیلم Cruella به صورت هم‌زمان در تاریخ ۲۸ مه (۷ خرداد ماه ۱۴۰۰) در سینماها و شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش درآمده است. این فیلم با هزینه ۳۰ دلاری در دسترس مشترکان شبکه اینترنتی دیزنی پلاس قرار گفته است.

مجموع فروش این فیلم در باکس‌ آفیس جهانی تا به این لحظه مبلغی‌ بالغ‌بر ۴۸.۵ میلیون دلار بوده است. نظر اکثر منتقدین در رابطه با این فیلم مثبت بوده است. بسیاری از منتقدین از نقش‌آفرینی عالی بازیگران این فیلم، طراحی لباس‌ها و کارگردانی آن تعریف کرده‌اند.

سخنگوی کمپانی دیزنی به‌تازگی با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با این فیلم گفته است:

ما تا به این لحظه از (میزان) فروش فیلم Cruella در باکس آفیس و (همچنین) عملکرد بسیاری عالی آن در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس بسیار راضی بوده‌ایم. این فیلم از طرف مخاطبین سراسر جهان با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شده و با نمره ۹۷ درصدی مخاطبین به این فیلم در سایت راتن تومیتوز و همچنین نمره بالای بینندگان به این فیلم در هفته اول اکرانش در سینماها، فیلم Cruella در بین فیلم‌های لایو اکشن بازنگری شده‌‌مان، تبدیل به محبوب‌ترین پروژه شده است. ما برای پخش این فیلم، مدت طولانی را در نظر گرفته‌ایم تا مخاطبین همچنان بتوانند از (تماشای) این فیلم فوق‌العاده لذت ببرند.

کمپانی دیزنی توانسته با تبدیل کردن انیمیشن‌های بسیار محبوب و شناخته شده‌اش به فیلم‌های لایو اکشن، موفقیت بسیاری را به دست آورد.

این روند با فیلم فانتزی سال ۲۰۱۰ این کمپانی با عنوان Alice in Wonderland و با نقش‌آفرینی جانی دپ (Johnny Depp) آغاز شده و سپس با فیلم Maleficent آنجلینا جولی (Angelina Jolie‎) در سال ۲۰۱۴، فیلم Cinderella در سال ۲۰۱۵، فیلم بسیار موفق و یک میلیارد دلاری Beauty and the Beast در سال ۲۰۱۷، فیلم Aladdin ویل اسمیت (Will Smith) و فیلم The Lion King در سال ۲۰۱۹ ادامه پیدا کرده است. فیلم Cruella جدیدترین فیلم کمپانی دیزنی در این زمینه می‌باشد. این کمپانی همچنان قرار است به این روند ادامه دهند.

از دیگر فیلم‌های لایو اکشن بازنگری شده‌ این کمپانی در آینده می‌توان به فیلم‌های Pinocchio ،Peter Pan & Wendy و The Little Mermaid اشاره کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.