کریستینا ریچی به جمع بازیگران فیلم The Matrix 4 پیوست

6 June 2021 - 13:19
The Matrix 4

کریستینا ریچی به‌تازگی و به شکل بی سر و صدایی، به جمع بازیگران حاضر در قسمت چهارم فیلم «ماتریکس» اضافه شده است.

نقشی که او قرار است در فیلم The Matrix 4 ایفا کند هنوز مشخص نشده ولی با این حال اضافه شدن او به جمع دیگر بازیگران حاضر در این فیلم که برای پخش در ماه دسامبر امسال برنامه‌ریزی شده، خبری جالب توجه می‌باشد.

کریستینا ریچی (Christina Ricci) قرار است در قسمت چهارم این فیلم که هنوز عنوان رسمی آن مشخص نشده، در کنار بازیگران حاضر در قسمت‌های قبلی این فرنچایز از جمله کیانو ریوز (Keanu Reeves) در نقش نئو، کری-ان ماس (Carrie Ann-Moss) در نقش ترینیتی، جیدا پینکت اسمیت (Jada Pinkett-Smith) در نقش نایوبی، دنیل برنارد (Daniel Bernhardt) در نقش مأمور جانسون و لمبرت ویلسون (Lambert Wilson) در نقش مروینگین به ایفای نقش بپردازد.

از بازیگران جدید حاضر در این فیلم نیز می‌توان به یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris)، پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra) و جاناتان گروف (Jonathan Groff) اشاره کرد.

وظیفه کارگردانی قسمت چهارم این فرنچایز، بر عهده کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی با نام لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) می‌باشد. کریستینا ریچی پیش از این نیز با لانا واچوفسکی در ساخت فیلم اکشن و ورزشی سال ۲۰۰۸ کمپانی برادران وارنر با عنوان Speed Racer همکاری کرده است و فیلم Matrix 4 نیز، دومین همکاری این بازیگر با این کارگردان خواهد بود.

هنوز جزئیات خاصی از قسمت چهارم این فیلم منتشر نشده ولی براساس مصاحبه قبلی منتشر شده توسط یکی از بازیگران این فیلم با نام جسیکا هنویک، این بازیگر گفته که امکان دارد فیلم The Matrix 4 دوباره صنعت سینما را دست‌خوش تغییر کند.

جدیدترین کار کریستینا ریچی سریالی با عنوان Cinema Toast می‌باشد که توسط کمپانی Duplass Brothers تولید شده است. از کارهای قبلی این بازیگر نیز می‌توان به سریال کوتاه شبکه تلویزیونی Lifetime در سال ۲۰۱۵ با عنوان The Lizzie Borden Chronicles اشاره کرد. او در این سریال، در نقش قاتل مشهوری با نام لیزی بوردن (Lizzie Borden) نقش‌آفرینی کرده است.

سه قسمت قبلی فرنچایز The Matrix را خواهران واچوفسکی یعنی لانا واچوفسکی و لیلی واچوفسکی (Lilly Wachowski) با همکاری یکدیگر کارگردانی کرده‌اند. برخلاف قسمت‌های قبلی این فرنچایز، وظیفه کارگردانی قسمت چهارم را خود لانا واچوفسکی به تنهایی بر عهده خواهد داشت و خواهر او یعنی لیلی واچوفسکی نیز، به علت مشغول بودن به عنوان تهیه‌کننده اجرایی سریال شبکه Showtime با عنوان Work in Progress، قادر به همکاری با او در قسمت چهارم این فرنچایز نخواهد بود.

با وجود این‌که اطلاعات خاصی از فیلم The Matrix 4 در دسترس نیست ولی این پروژه همچنان یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در سال جاری می‌باشد.

فیلم The Matrix 4 قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر امسال (یکم دی ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود. سه فیلم قبلی The Matrix را در حال حاضر می‌توان در شبکه اینترنتی Peacock تماشا کرد، هرچند با نزدیک شدن به زمان پخش قسمت چهارم آن،‌ انتظار می‌رود که فیلم‌های قبلی این فرنچایز نیز به شبکه اینترنتی HBO Max منتقل شوند.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.