کلیپ و پوستر جدیدی از انیمیشن Luca از کمپانی پیکسار منتشر شد

7 June 2021 - 08:35
انیمیشن Luca

به تازگی کلیپ و پوسترهای جدیدی از انیمیشن تازه کمپانی پیکسار یعنی انیمیشن Luca به کارگردانی انریکو کاساروسا منتشر شده است.

انیمیشن دلگرم‌کننده Luca به زودی منتشر خواهد شد و ما پروژه سینمایی جدیدی درباره پورتوروسو ایتالیا خواهیم داشت. به تازگی پوستر‌ و کلیپ‌های جدیدی از کاراکترهای این انیمیشن که ترس این شهر کوچک را از موجودات دریایی به تصویر می‌کشد، منتشر شده است. درباره انیمیشنی که مطمئنا همه ما را ترغیب به رفتن و تهیه ژلاتو در سواحل آفتابی ایتالیا خواهد کرد باید گفت که کاملا واضح است که کمپانی پیکسار دل و جان زیادی را در داستان آن قرار داده است.

انیمیشن Luca به کارگردانی انریکو کاساروسا (Enrico Casarosa) و صداپیشگی ژاکوب ترمبلی (Jacob Tremblay)، جک دیلن گریزر (Jack Dylan Grazer)، مایا رودولف (Maya Rudolph) و جیم گافیگان (Jim Gaffigan)، قطعا به عنوان یک پروژه احساسی و کامل به دنیای پیکسار وارد خواهد شد. و این بدین معنا است که ما احتمالا هنگام دیدن آن گریه خواهیم کرد.

خلاصه رسمی این انیمیشن در قسمت زیر آمده است:

داستان انیمیشن Luca که در رده سنی نوجوانی-جوانی طبقه‌بندی می‌شود، درباره پسر نوجوانی است که یک تابستان فراموش نشدنی به همراه یک عالمه ژلاتو، ماکارونی و اسکوتر سواری بی‌پایان را تجربه می‌کند. لوکا این ماجراجویی را به صورت مشترک با بهترین دوست جدید خود انجام می‌دهد، اما تمام این خوش‌گذرانی‌ها با یک راز که عمیقا مخفی نگه داشته شده است تهدید می‌شود؛ آن‌ها هیولاهای دریایی از دنیای دیگری درست زیر سطح آب هستند.

به نظر می‌رسد که انیمیشن Luca نگاهی زیبا به دوستی و پذیرش دارد و این کلیپ نشان می‌دهد که لوکا و آلبرتو در خانه جولیا مشغول شام خوردن هستند در حالی که پدر جولیا در حالی که مشغول آماده کردن یک ماهی است، در مورد کشتن هر چیزی که شنا کند صحبت می‌کند که اصلا برای این دو پسر خوب نیست؛ زیرا آن‌ها سعی دارند به خاطر امینت خود هویتشان را پنهان نگه دارند. با نگاه کردن این پوسترهای زیبا از کاراکتر‌های لوکا، آلبرتو و جولیا مشخص است که این داستان در مورد سفر آن‌ها به عنوان دوست است.

همچنین یک نکته جالب در مورد ساختن دنیای لوکا با برخی از بازیگران این پروژه وجود دارد! در صحبت از رفتن به ایتالیا برای تحقیق، کاساروسا در مورد الهام گرفتن از انیمیشن‌های هایائو میازاکی (Hayao Miyazaki) سخن به میان آورد.

انیمیشن Luca قرار است ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) در استریمر دیزنی‌پلاس منتشر شود.

در قسمت زیر می‌توانید پوستر‌ها و کلیپ جدید این انیمیشن را مشاهده نمایید.

منبع: Collider

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.