تریلر سریال Blossoms Shanghai از وونگ کار-وای منتشر شد

9 June 2021 - 00:03
سریال Blossoms Shanghai

به تازگی اولین تریلر سریال جدید Blossoms Shanghai از وونگ کار-وای، کارگردان فیلم‌ In the Mood for Love، منتشر شده است.

فیلم‌ساز محبوب یعنی وونگ کار-وای (Wong Kar-wai) که پشت پروژه‌هایی همچون In the Mood for Love و Chungking Express بوده است، سرانجام با تریلری برای آخرین پروژه خود که درام دوره‌ای به نام Blossoms Shanghai است، باز خواهد گشت. این بار این کارگردان به تلویزیون روی آورده است؛ زیرا بسیاری از فیلم‌سازان وارد این کشتی می‌شوند چرا که دوران طلایی تولید محتوا دارد به آرامی مرزهای بین سریال و فیلم را کاهش می‌دهد. از آخرین باری که ما فیلم وونگ کار-وای را تجربه کردیم سال‌های می‌گذرد چرا که آخرین پروژه او به نام The Grandmaster در سال ۲۰۱۳ منتشر شد.

این مجموعه اقتباسی از رمان برنده جایزه به نام Blossoms نوشته جین یوچنگ (Jin Yucheng) می‌باشد. داستان این مجموعه پیرامون جوانی فرصت طلب است که در اوج نظام سرمایه‌داری دهه ۱۹۹۰ در شانگهای به فردی میلیونر و خودساخته تبدیل می‌شود. جن هو (Gen Hu) نقش پروتاگونیست این سریال یعنی آقای بائو را بازی می‌کند. جن هو به خاطر سریال دیگری به نام Chinese Paladin شناخته می‌شود. طبق این تریلر، Blossoms Shanghai قسمت سوم In the Mood for Love و ۲۰۴۶ خواهد بود و ما بسیار علاقه‌مندیم تا ببینیم که این سریال چگونه با این دو فیلم تناسب پیدا خواهد کرد.

این تریلر تصاویر نمادین کارگردان را به نمایش می‌گذارد؛ زیرا بلافاصله ترکیبی از فیلم‌برداری آهسته و خیره‌کننده قابل تشخیص است. کار-وای همچنین به خاطر انتخاب موسیقی‌هایش بسیار مشهور است. متاسفانه، اولین تریلر این مجموعه زیرنویس ندارد، اما کار-وای همیشه یک کارگردان در سبک آثار بصری بوده است؛ یعنی کمتر روی داستان تمرکز دارد و بیشتر به احساسات می‌پردازد.

وونگ کار-وای کار خود را در دهه ۸۰ با As Tears Go By آغاز کرد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین فیلم‌سازان امروز تبدیل شد. فیلم In the Mood for Love یکی از کار‌های درخشان او محسوب می‌شود و مکررا به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما از آن یاد شده است. با توجه به تریلر، سریال Blossoms Shanghai همچنان سبک خاص این کارگردان را ادامه خواهد داد، بنابراین مطمئنا طرفداران برای آخرین کار او هیجان‌زده خواهند شد.

سریال Blossoms Shanghai قرار است در سال ۲۰۲۲ شروع به پخش کند.

با دنبال کردن این لینک تریلر این سریال را مشاهده نمایید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.