کری مولیگان ستاره فیلم جدید کمپانی یونیورسال با نام She Said خواهد بود

8 June 2021 - 13:21
She Said

کری مولیگان در حال مذاکره با کمپانی یونیورسال است تا در فیلم درام روزنامه‌نگاری با عنوان She Said در کنار زویی کازان نقش‌آفرینی کند.

این بازیگر اخیراً برای نقش‌آفرینی در فیلم تحسین شده کمپانی Focus Features با نام Promising Young Woman نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش زن، در مراسم جوایز آکادمی اسکار امسال شده است. او در فیلم She Said، در نقش روزنامه‌نگاری از روزنامه The New York Times که موفق شده تهیه‌کننده آمریکایی و شخص بسیار بانفوذی با نام هاروی واینستین (Harvey Weinstein) را رسوا کند، حاضر خواهد شد.

خبر پیوستن این بازیگر به این پروژه را وب‌سایت ددلاین گزارش داده است. کاراکتر کری مولیگان (Carey Mulligan) در این فیلم، روزنامه‌نگار واقعی با نام مگان توهی (Megan Twohey) می‌باشد. زویی کازان (Zoe Kazan) نیز قرار است در نقش شخصیتی با نام جودی کانتور (Jodi Kantor) در کنار کری مولیگان در این فیلم نقش‌آفرینی کند.

علاوه بر نوشتن مقالاتی جهت رسوا کردن هاروی واینستین، این دو نفر (مگان توهی و جودی کانتور) با همکاری یکدیگر کتاب پرفروشی را نیز به قلم درآورده‌اند که این کتاب به عنوان پایه‌ای برای داستان این فیلم استفاده خواهد شد. فیلم‌نامه‌نویس بریتانیایی برنده جایزه اسکار با نام ربه‌کا لنکوویچ (Rebecca Lenkiewicz) قرار است وظیفه اقتباس از این کتاب و به قلم‌ درآوردن فیلم‌نامه این پروژه را بر عهده داشته باشد.

وظیفه هدایت این فیلم بر عهده کارگردان آلمانی برنده جایزه امی (یک جایزه آمریکایی برای تولیدات تلویزیونی است که عموماً به‌عنوان معادل اسکار برای تلویزیون دانسته می‌شود) با نام ماریا شریدر (Maria Schrader) خواهد بود. از کارهای قبلی این کارگردان می‌توان به سریال کوتاه آلمانی-آمریکایی سال ۲۰۲۰ شبکه اینترنتی نتفلیکس با نام Unorthodox اشاره کرد.

این فیلم در ابتدا قرار بوده توسط کمپانی‌های Annapurna Pictures و Plan B Entertainment در سال ۲۰۱۸ تولید شود ولی از آن موقع تا به حال تغییرات بسیاری در روند ساخت این پروژه رخ داده است. به علت مشکلات مالی کمپانی Annapurna Pictures در طی این مدت، مالک آن یعنی مگان الیسون (Megan Ellison) مجبور شده که با کمپانی یونیورسال جهت ساخت این فیلم همکاری کند.

تولید‌کنندگان این پروژه را برد پیت (Brad Pitt)، دد گاردنر (Dede Gardner) و جرمی کلاینر (Jeremy Kleiner) از کمپانی Plan B Entertainment تشکیل می‌دهند. از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز می‌توان به مگان الیسون و سو نایل (Sue Naegle) اشاره کرد.

فیلم She Said قرار است در فصل تابستان امسال به صورت رسمی وارد مرحله تولید شود.

کری مولیگان و زویی کازان پیش از این، در تئاتری با نام The Seagull در کنار یکدیگر نقش‌آفرینی کرده‌اند ولی با این حال آن‌ها تا به حال در سینما و تلویزیون در کنار یکدیگر در پروژه‌ای حاضر نشده‌اند. البته کری مولیگان در فیلم درام سال ۲۰۱۸ کمپانی سونی با نام Wildlife که زویی کازان جزء تولید‌کنندگان آن بوده و با همکاری همسرش، فیلم‌نامه این فیلم را نیز به قلم درآورده‌، نقش‌آفرینی کرده است.

کری مولیگان در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری صحنه‌های خود در فیلم آینده کمپانی نتفلیکس با عنوان Spaceman می‌باشد. او قرار است در این فیلم در کنار بازیگران دیگری از جمله آدام سندلر (Adam Sandler) و پل دینو (Paul Dano) به ایفای نقش بپردازد. علاوه بر این، او در فیلم دیگری با عنوان Maestro نیز در مقابل بردلی کوپر (Bradley Cooper) نقش‌آفرینی خواهد کرد.

زویی کازان نیز اخیراً در سریال کوتاه شبکه HBO با عنوان The Plot Against America دیده شده است. از کارهای قبلی این بازیگر نیز می‌توان به نقش‌آفرینی‌‌اش در فیلم سال ۲۰۱۸ کمپانی نتفلیکس با نام The Ballad of Buster Scruggs و فیلم رمانتیک و کمدی نامزد دریافت جایزه اسکار کمپانی‌های Lionsgate و آمازون با عنوان The Big Sick اشاره کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.