آیا بازی نکردن بن افلک در نقش بروس وین یک شانس برای او است؟

2 February 2017 - 20:14

کمپانی برادران وارنر در حال حاضر روی چندین پروژه از دنیای کمیک بوک‌های DC کار می‌کند. یکی از این پروژه‌های مهم بتمن(The Batman) است که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده‌است. با سینما گیمفا همراه باشید.

پس از بازی بن افلک( Ben Affleck) در نقش بروس وین در فیلم بتمن در برابر سوپرمن (Batman vs Superman)، قرار شد دومین پروژه کارگردانی برنده اسکار، بن افلک، فیلم بتمن باشد. اما در هفته‌های گذشته بود که خبر رسید او از کارگردانی فیلم کنار کشیده‌است. پس از کناره گیری افلک، گمانه زنی‌های بسیاری برای کارگردانی فیلم به وجود آمد و افراد بسیاری برای کارگردانی این فیلم، در نظرگرفته شدند. یکی از این افراد دوست صمیمی بن افلک، کوین اسمیت (Kevin Smith) بود که شانس بالایی برای به دست آوردن کارگردانی داشت اما حالا معلوم شده است که  او قطعا در مقام کارگردان در این فیلم حضور پیدا نمی‌کند.

درست است که حضور نداشتن افلک به عنوان کارگردان به احتمال زیاد لطمه جبران ناپذیری به فیلم خواهد زد اما هنوز حضور او به عنوان نویسنده دوم فیلمنامه و تهیه کننده فیلم، طرفداران فیلم را برای آینده امیدوار نگه داشته است. بن افلک به تنهایی شاید تنها نکته مثبت فیلم قبلی این مجموعه، بتمن در برابر سوپرمن بود و اگر مشارکت او در فیلم کم شود، احتمالا فیلم جدید بتمن هم به سرنوشت فاجعه آمیز فیلم‌های DC در سال ۲۰۱۶ تبدیل خواهد شد.

برای تحلیل این موضوع به سراغ مارک هیوج (Mark Hughes) از مجله فوربس رفتیم که اطلاعات مناسبی از روند پیشرفت پروژه بتمن داشت. او با ما صحبت‌های جالبی در مورد اینکه احتمال دارد بن افلک نقش بروس وین را در فیلم بازی نکند و فقط به عنوان نویسنده و تهیه کننده در فیلم حضور داشته باشد، کرد.

متاسفانه من از طریق کسانی که با فیلم درگیر هستند، شنیده‌ام که احتمال اینکه بن به عنوان بروس وین در فیلم ایفای نقش نکند، نسبتا زیاد است. او قطعا فیلم‌نامه فیلم را با همکاری دیگر نویسندگان به پایان می‌رساند اما به دلیل شرایط نامطلوب فیزیکی و ذهنی، خودش در جمع‌های خصوصی عنوان کرده که اگر خودش نقش را به عهده نگیرد، برای فیلم مناسب‌تر است. به نظرمن به شخصه حتی اگر بن شرایط مساعدی هم داشت، نباید در فیلم در نقش بروس وین حضور پیدا کند و این یک شانس خوب برای جدایی او از نقش بروس‌ وین است. من این موضوع را به خاطر ناموفق‌بودن فیلم قبلی بتمن مطرح می‌کنم. چونکه فیلم آخر هم برای بتمن و هم برای بن افلک یک نوع عقب‌گرد بود.

منبع : SCREEN RANT

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.