آنیا تیلور-جوی جایگزین اما استون در فیلم The Menu شد

8 June 2021 - 13:21
The Menu

آنیا تیلور-جوی در حال بستن قراردادی جهت نقش‌آفرینی و جایگزینی اما استون در فیلم کمدی تلخ و مهیج کمپانی Searchlight Pictures با عنوان The Menu می‌باشد.

این بازیگر در مراسم جوایز امی امسال (یک جایزهٔ آمریکایی برای تولیدات تلویزیونی است که عموماً به‌عنوان معادل اسکار برای تلویزیون دانسته می‌شود) جهت نقش‌آفرینی در سریال تحسین شده شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان The Queen’s Gambit، به عنوان یکی از نامزد‌های دریافت جایزه شرکت خواهد کرد. او قرار است در فیلم The Menu در کنار بازیگر دیگری با نام ریف فاینز (Ralph Fiennes) نقش‌آفرینی کند.

تولید‌کنندگان این پروژه را آدام مک‌کی (Adam McKay) و بتسی کوچ (Betsy Koch) از کمپانی Hyperobject Industries تشکیل می‌دهند و کارگردان بریتانیایی با نام مارک مایلود (Mark Mylod) نیز قرار است وظیفه هدایت این پروژه بر عهده داشته باشد.

در ابتدا قرار بوده که کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی برنده جایزه اسکار با نام الکساندر پین (Alexander Payne) وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد ولی اخیراً کمپانی Searchlight Pictures، مارک مایلود را جایگزین این کارگردان کرده است.

آدام مک‌کی پیش از این نیز با مارک مایلود در ساخت سریال کمدی شبکه HBO با نام Succession همکاری کرده است.

فیلم‌نامه این فیلم را ویل تریسی (Will Tracy) و ست رییس (Seth Reiss) با همکاری یکدیگر به قلم‌ درآورده‌اند. دن‌ترام نگوین (DanTram Nguyen) و زهرا فیلیپس (Zahra Phillips) نیز از طرف کمپانی Searchlight Pictures بر ساخت این پروژه نظارت خواهند کرد.

این فیلم داستان زوج جوانی را تعریف می‌کند که به رستوران اختصاصی در جزیره‌ای دور‌افتاده می‌روند که در آن سرآشپز‌ی مشهور (با نقش‌آفرینی ریف فاینز) منویی از غذاهای بسیار خوشمزه را برای چشیدن آن‌ها تدارک دیده است. آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) قرار است در این فیلم، در نقش یکی از اعضای این زوج نقش‌آفرینی کند ولی با این حال، در سر میز غذاخوری این فیلم، میهمانان بسیاری حضور خواهند داشت و براساس گفته یکی از منابع داخلی، تولید‌کنندگان این فیلم به دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe)، بازی در نقش یکی از این میهمان‌ها را در این پروژه پیشنهاد داده‌اند.

می‌توان انتظار داشت که بازیگران مشهور و شناخته‌ شده‌ای در این پروژه حاضر شوند.

به غیر از نقش‌آفرینی در نقش کاراکتری بسیار مشهور با نام لرد ولدمورت در سری فیلم‌های Harry Potter، ریف فاینز برای بازی در فیلم‌های فرنچایز جیمز باند و پروژه‌های دیگری از جمله فیلم درام تاریخی سال ۱۹۹۳ استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) با نام Schindler’s List، فیلم کارآگاهی و تحسین شده Quiz Show و فیلم درام کمدی نامزد دریافت جایزه اسکار کمپانی Searchlight Pictures با نام The Grand Budapest Hotel شناخته شده است.

از کارهای آینده این بازیگر نیز می‌توان به نقش‌آفرینی او در نقش کاراکتری با نام «ام» در جدیدترین فیلم جیمز باند با عنوان No Time To Die و همچنین حضور در فیلم پیش درآمدی از سری فیلم‌های Kingsman با نام The King’s Man اشاره کرد.

علاوه بر نقش‌آفرینی در نقش اصلی سریال The Queen’s Gambit که یکی از موفق‌ترین سریال‌های پخش شده در شبکه‌های اینترنتی در سال گذشته می‌باشد، آنیا تیلور-جوی اخیراً در پروژه‌های دیگری از جمله فیلم‌های The New Mutants و Emma نیز حاضر شده است.

این بازیگر را می‌توان به‌زودی در فیلم ترسناک و روان‌شناختی کمپانی Universal Pictures با عنوان Last Night in Soho و با کارگردانی ادگار رایت (Edgar Wright) مشاهده کرد. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ اکتبر سال جاری در سینماها (۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰) به نمایش گذاشته شود.

از دیگر پروژه‌های آینده این بازیگر نیز می‌توان به فیلم وایکینگی رابرت اگرز (Robert Eggers) با عنوان The Northman، پیش‌درآمدی از فیلم Mad Max: Fury Road با نام Furiosa و همچنین فیلم تاریخی با کارگردانی دیوید او. راسل (David O. Russell) و نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله کریستین بیل (Christian Bale) و مارگو رابی (Margot Robbie) اشاره کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.