کوین هارت و کیانو ریوز به دوئین جانسون در انیمیشن Super-Pets پیوستند

8 June 2021 - 21:32

کوین هارت و کیانو ریوز، تنها دو نفر از بازیگران مطرحی هستند که در انیمیشن ابرقهرمانی Super-Pets، به صداپیشگی در کنار دوئین جانسون خواهند پرداخت.

دوئین جانسون (Dwayne Johnson)، بازیگر مطرح آمریکایی، دقایقی قبل با انتشار یک کلیپ کوتاه در صفحه اینستاگرام خود، به معرفی چند بازیگر مطرحی پرداخت که در انیمیشن ابرقهرمانی لیگ ابر حیوانات خانگی دی‌سی (DC League of Super-Pets) به صداپیشگی خواهند پرداخت.

این انیمیشن، داستان کریپتو؛ سگ سوپرمن (Superman)، اِیس؛ سگ بتمن (Batman)، جامپا؛ کانگروی زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman) و استریکی؛ گربه سوپرگرل (Supergirl) را روایت می‌کند که لیگ مبارزه با جنایات مخصوص خود را تشکیل می‌دهند.

طبق کلیپی که جانسون منتشر کرده است، وی صداپیشگی شخصیت کریپتو را برعهده خواهد داشت و کوین هارت (Kevin Hart) نیز در نقش اِیس به صداپیشگی خواهد پرداخت.

همچنین در این کلیپ مشخص شده است که کیانو ریوز (Keanu Reeves)، جان کرازینسکی (John Krasinski)، کیت مک‌کینون (Kate McKinnon)، ونسا بایر (Vanessa Bayer)، دیه‌گو لونا (Diego Luna) و ناتاشا لیون (Natasha Lyonne) نیز، عضوی از تیم پرستاره صداپیشگان این انیمیشن خواهند بود هرچند نقشی که آنها به عنوان صداپیشه در آن بازی خواهند کرد، مشخص نشده است.

جرد استرن (Jared Stern) وظیفه کارگردانی این انیمیشن را براساس فیلم‌نامه‌ای که خود نوشته است، برعهده خواهد داشت و کمپانی فیلم‌سازی دوئین جانسون، تهیه‌کننده این انیمیشن خواهد بود.

جانسون در پیام خود گفته است:

خانم‌ها، آقایان و کودکان در سنین مختلف. بسیار خوشحالم که تیم بازیگران مطرح انیمیشن لیگ ابر حیوانات خانگی دی‌سی که در نقش‌های ابرقهرمانان و شرورانِ ۲ و ۴ پا بازی خواهند کرد را، به شما معرفی کنم.

کمپانی فیلم‌سازی من مجددا با کمپانی دی‌سی و جرد استرن شریک شده است تا بتوانیم برای شما و خانواده شما در سراسر دنیا، سرگرمی از نوع ابرقهرمان و ابرشرور بیاوریم.

سلسله مراتب قدرت در دنیای دی‌سی، به زودی دچار تغییر خواهد شد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر داستان دقیق این انیمیشن هنوز مشخص نشده است. با این حال کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که این انیمیشن در تاریخ ۲۰ مه ۲۰۲۲ (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱)، منتشر خواهد شد.

می‌توانید این کلیپ را در صفحه اینستاگرام جانسون مشاهده کنید.

منبع: اینستاگرام دوئین جانسون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.