روزنامه خراسان از نقش‌ های تکراری هومن سیدی انتقاد دارد

23 May 2021 - 10:20

روزنامه خراسان نوشت: ستاره سینما برخلاف تصمیم قبلی، نقش خود در «عاشقانه» و «گلشیفته» را بار دیگر در «گیسو» تکرار کرده است.

هومن سیدی پس از «قورباغه»، این روزها با فصل دوم سریال «عاشقانه» با نام «گیسو» به کارگردانی منوچهر هادی، در نمایش خانگی دیده می‌شود. او در این مجموعه نقش شخصیتی را بازی کرده که پیشتر آن را در سریال «عاشقانه» و «گلشیفته» تجربه کرده بود. تکرار این شخصیت در «گلشیفته» و «گیسو»، تصویری تکراری از سیدی به نمایش گذاشته است.

خداحافظی با «پیمان»

هومن سیدی اولین بار در سریال «عاشقانه» با کاراکتر «پیمان» دیده شد. این شخصیت به دلیل شوخ‌طبعی و تفاوت‌هایی که با بقیه کاراکترها داشت، توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. سیدی هم بازی خوبی در نقش این شخصیت داشت که این موضوع هم در جلب توجه مخاطبان تاثیرگذار بود، اما او با یک انتخاب اشتباه، این نقش را دوباره در سریال «گلشیفته» ساخته بهروز شعیبی ایفا و خودش را تکرار کرد. این در حالی است که این بازیگر بعد از بازی در سریال شعیبی، گفته بود دیگر در نقش این مدل از شخصیت‌ها بازی نخواهد کرد و با این کاراکتر خداحافظی کرده بود.

یک انتخاب تکراری

ساخت فصل دوم سریال «عاشقانه»، تصمیم هومن سیدی را تغییر داد و این بازیگر پس از سه سال، دوباره نقش «پیمان» را تکرار کرد. هرچند در مقایسه با دیگر بازیگران «گیسو»، سیدی بهترین بازی را دارد و  شوخ‌طبعی «پیمان» مورد توجه مخاطب است، اما این نقش هیچ چیز جدیدی برای هومن سیدی ندارد و او را با چالش تازه‌ای مواجه نکرده است. کاراکتر «پیمان» که در «گیسو» می‌بینیم، عینا همان شخصیتی است که در «عاشقانه» دیدیم، منتها با دوز بالاتری از بی‌خیالی و سودجویی. هومن سیدی پس از سریال «قورباغه» که با شخصیت مرموزی مانند «شمس‌آبادی» در آن دیده شده بود، با سریال «گیسو» به نمایش خانگی آمد و حضور او در این سریال و نقش «پیمان»، عده‌ای از مخاطبان را متعجب کرد. سیدی قرار بود در تجربه جدید بازی در نمایش خانگی، با سعید آقاخانی همکاری و در سریال «شاخ آفریقا» نقشی کمدی را تجربه کند، اما به دلیل تداخل این سریال با فیلمش، از بازی در آن انصراف داد. معلوم نیست او از این پس چه نقش‌هایی را در سریال‌های نمایش خانگی انتخاب خواهد کرد، اما با توجه به توانایی‌ هایی که از او سراغ داریم، سیدی می‌تواند دست به انتخاب ‌های متفاوت‌تر و چالش‌برانگیزتری بزند و دیگر خودش را در نقش‌هایی مشابه نقش «پیمان» تکرار نکند.

منبع: خبرآنلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.