جرج آر. آر. مارتین نام و جزئیات کتاب جدیدش را اعلام کرد

3 February 2017 - 20:15

طرفداران جرج آر.آر. مارتین و مجموعه نغمه‌ی یخ و آتش مدت‌هاست که چشم انتظار کتاب ششم این مجموعه به نام بادهای زمستانی (Winds of Winter) هستند. این انتظار هنوز از سال ۲۰۱۱ و انتشار آخرین کتاب به نام رقصی با اژدها به سرانجام نرسیده است. در حالی که همه منتظر کتاب جدید بودند، مارتین کتابی جدید و فرعی را از دنیای وستروس معرفی کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

در حالیکه کم کم به زمان انتشار کتاب ششم نزدیک می‌شویم. مارتین هفته گذشته  اعلام کرد که داستان نسبتا کوتاهی را قبل از کتاب ششم منتشر خواهدکرد. او امروز یک مطلب در وبلاگ خود نوشت و اطلاعات بیشتری را از داستان به ما داد. بر اساس گفته‌های‌ او نام کتاب جدید، پسران اژدها (Sons of Dragon) انتخاب شده‌است. زمان داستان با زمان سریال یکی نیست و تمرکز خود را بر تاریخ خانودگی و خونین تارگرین‌ها نهاده‌است. وقایع داستان در زمان پادشاه دوم وسوم تارگرین‌ها به نام های آینیس (Aenys) و میگور (Maegor) وحشی رخ می‌دهد و به جستجوی سرنوشت و داستان‌های دوستان، دشمنان و خانواده‌های این دو پادشاه قدرتمند، می‌پردازد. به طور تقریبی زمان داستان جدید حدود ۲۵۰ سال زودتر از کتاب اصلی جریان دارد.

در این کتاب به نقل از تاریخ نویس وستروس، یاندل گفته می‌شود که آینیس مردی زن پرست، غیرقاطع، ضعیف و رویاپرداز بود. او برخلاف نظر جریان قدرتمند مذهبی، به ازدواج دختر و پسرش رضایت داد و این کار او باعث ایجاد تفرقه و دشمنی فراوان بین او و مردمش شد. او در آخر مخالفانش را سوار یک کشتی کرد وهمه آن‌ها را با آتش یک اژدها سوزاند. ازآیرنیس نسبت به میگور وحشی به نیکی یاد می‌شود. یاندل در باره میگور می‌نویسد که حکومت او با خون آغاز شد و با خون پایان یافت. به گفته مارتین این کتاب نسبت کوچکی هم با دوران خون و آتش (Blood and Fire) دارد. دورانی که سالها قبل‌تر از نغمه یخ و آتش رخ می‌دهد. طبق گفته های او این کتاب پلی رابط بین دوران نغمه ی از یخ و آتش و دوران خون و آتش است و با اتمام دو کتاب آخر، برای نوشتن داستان دوران خون و آتش آماده خواهد شد.

منبع : SCRENN RANT

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.