تاریخ اکران Daddy’s Home 2 مشخص شد

2 February 2017 - 22:00

کمدین محبوب هالیوود، ویل فرل (Will Ferrell) پس از همکاری‌های متعدد با جان سی ریلی (John C. Reilly) در فیلمی تحت عنوان Daddy’s Home «خانه‌ی پدر» با دیگر بازیگر سرشناس هالیوود یعنی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) به عنوان بازیگر نقش مکملش همکاری کرد که نتیجه‌ی کار فیلمی قابل قبول از آب درآمد؛ مدتی پس از اکران این فیلم استودیوی فیلم‌سازی پارامونت (Paramount) خبر از ساخت قسمت دوم آن داد و همینک نیز اقدام به مشخص کردن تاریخ اکران آن بر پرده‌ی سینماها کرده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گزارش دِدلاین، اکران گسترده‌ی فیلم Daddy’s Home 2 « خانه‌ی پدر ۲» از روز جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ (۱۰ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد. این سومین همکاری مشترک فرل و والبرگ در یک فیلم است. متاسفانه استودیوی پارامونت تاکنون اطلاعاتی در خصوص خلاصه‌ی داستان این فیلم و همچنین بازیگرانی از قسمت نخست که در این قسمت نیز حضور دارند، منتشر نکرده است. با این حال حدس و گمان‌هایی در خصوص ایفای نقش مل گیبسون (Mel Gibson) و جان لیسگو (John Lithgow) در قالب نقش پدرهای فرل و والبرگ مطرح است.

«خانه پدری ۲» تنها یکی از دنباله‌های استودیوی پارامونت برای اکران در سال ۲۰۱۷ میلادی است؛ این استودیو به طرفداران این فیلم قول داده که در تازه‌ترین قسمت آن ضمن حفظ لحن المان‌های قسمت قبل، شاهد نوآوری‌های جدیدی در داستان آن خواهیم بود که منجر به تازگی « خانه‌ی پدر ۲» خواهد شد. قسمت نخست این فیلم، در تعطیلات سال نوی میلادی ۲۰۱۵، عملکرد قابل قبولی از خود در گیشه به جای گذاشت که از « خانه‌ی پدر ۲» نیز چنین انتظاری می‌رود.

کارگردانی «خانه پدر ۲» را شون آندرس (Sean Anders)، که سکان دار قسمت قبل نیز بود، بر عهده دارد. فیلم‌نامه‌ی این فیلم نیز توسط شون آندرس و جان موریس (John Morris) به نگارش در آمده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.