جیمز گان علاقه دارد تا جرمی سالنیر فیلم بتمن را کارگردانی کند

2 February 2017 - 22:00

یکی از مهمترین خبرهای این هفته پا پس کشیدن بن افلک از کارگردانی فیلم The Batman بود؛ البته بن افلک هنوز تهیه کننده‌ی فیلم است و نقش بتمن را بازی می‌کند. چند ماهی است که شایعات زیادی درباراه‌ی روند توسعه‌ی فیلم وجود داشت، ولی با رخ دادن این اتفاق، حالا طرفداران می‌دانند که فیلم در چه مرحله‌ی قرار دارد و اوضاعش چطور است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از این که بن افلک بیان کرد به دنبال کسی است که در ساخت این فیلم بزرگ به او کمک کند این سوال برای طرفدارن به وجود آمده است که این فرد چه کسی می‌تواند باشد؟ اولین شایعات منتشر شده به مت ریوز (Matt Reeves) کارگردان فیلم‌های Cloverfield و Dawn of the Planet of the Apes اشاره داشت. بعد از آن هم نام گاوین اوکانر (Gavin O’Connor) کارگردان فیلم The Accountant «حسابدار»، دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) کارگردان Sicario و Arrival، جورج میلر (George Miller) کارگردان فیلم Mad Max به میان آمد.

افراد شاخص در هالیوود نیز نظر خود را در رابطه با این که چه کسی کارگردانی فیلم را بر عهده بگیرد بیان می‌کنند. جیمز گان (James Gunn) کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» در فیسبوک بیان کرده است که دوست دارد جرمی سالنیر (Jeremy Saulnier) کارگردان فیلم‌های Blue Ruin «خرابه‌ی آبی» و Green Room «اتاق سبز»، توسط کمپانی برادران وارنر انتخاب شود.

اگر جرمی سالنیر به انجام این کار علاقمند بود گزینه‌ی بسیار خوبی برای انجام این کار می‌شد.

maxresdefault

جرمی سالنیر در حال حاضر بر روی یک اقتباسی از رمان Hold The Dark نوشته شده به وسیله‌ی ویلیام گیرالدی (William Giraldi) کار می‌کند که قرار است در سال ۲۰۱۸ بر روی شبکه‌ی نتفلیکس پخش شود. این که جرمی سالنیر برای کارگردانی بتمن وقت داشته باشد به کمپانی برادران وارنر باز می‌گردد که په زمانی را برای اکران فیلم بتمن در نظر دارند، ولی باید اعتراف کرد که جرمی سالنیر انتخاب جالبی محسوب می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.