انتشار اولین تیزر از فصل دوم سریال ویچر

11 June 2021 - 22:49

نتفلیکس لحظاتی قبل اولین تیزر رسمی از فصل دوم سریال محبوب ویچر با بازی هنری کویل را منتشر کرد.

در کلیپ کوتاهی که شبکه نتفلیکس از سریال ویچر (The Witcher‎) منتشر کرده، تصویری از شخصیت گرالت (Geralt) با بازی هنری کویل (Henry Cavill) را مشاهده نمی‌کنیم و تمرکز بر روی شخصیت سیری (Ciri)؛ با بازی فریا آلن (Freya Allan) است.

نتفلیکس در حالی این کلیپ را منتشر کرده که فیلم‌برداری فصل دوم این سریال پس از چندین بار وقفه به علت ابتلای اعضای سازنده به ویروس کرونا، ۲ ماه قبل به پایان رسیده بود.

فصل نخست این سریال در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و خیلی زود به موفقیت دست یافت و تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین محصولات شبکه استریم نتفلیکس شد. موفقیت این سریال به حدی بود که چند اسپین‌آف از این سریال در دست ساخت قرار گرفته است.

توجه: در صورت ندیدن فصل اول این سریال، ادامه این متن را مطالعه نفرمایید!

طبق عکس‌های منتشر شده و این تیزر جدید از فصل دوم سریال ویچر، به نظر می‌رسد که در این فصل گرالت آموزش سیری برای تبدیل شدن وی به یک ویچر را آغاز خواهد کرد.

در خلاصه رسمی فصل دوم این سریال آمده است که گرالت که از کشته شدن ینیفر (Yennefer) مطمئن شده است، سیری را به امن‌ترین مکانی که می‌شناسد؛ یعنی قلعه کر مورن (Kaer Morhen)، منتقل می‌کند. یعنی جایی که خود در آن تبدیل به یک ویچر شد.

در حالیکه بیرون از قلعه جنگ خونینی در حال انجام است، گرالت باید تلاش کند تا از سیری در مقابل چیزی بسیار خطرناک‌تر؛ که همان قدرت عجیبی است که سیری در درون خود دارد، محافظت کند.

در فصل دوم این سریال، علاوه بر بازگشت کویل و آلن، آنیا چالاترا (Anya Chalotra) نیز مجددا در نقش ینیفر بازی کرده است. کیم بودنیا (Kim Bodnia) نیز به عنوان بازیگر جدید در فصل دوم این سریال بازی خواهد کرد. وی  در نقش وزمیر (Vesemir)؛ استاد و مرشد گرالت به ایفای نقش پرداخته است.

می‌توانید این کلیپ کوتاه را از صفحه توئیتر تماشا کنید.

منبع: نتفلیکس

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.