قسمتی از Black Panther در کره‌ی جنوبی جریان خواهد داشت

2 February 2017 - 23:00

سه فیلم متفاوت از دنیای سینمایی مارول (MCU) قرار است در سال ۲۰۱۷ اکران شوند. این روند در سال ۲۰۱۸ نیز ادامه خواهد داشت و از همه مهتر تمامی این فیلم‌ها توسط استدیوی مارول ساخته می‌شوند و نتیجه‌ی کار مشترکی با استدیوی دیگری نیستند. یکی از فیلم‌های که در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» است که کارگردانی آن بر عهده‌ی رایان کوگلر (Ryan Coogler) است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش سایت ورایتی (Variety) بخشی از فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» در کره‌ی جنوبی و شهر بوسان فیلمبرداری خواهد شد. یکی از این نقاط پل بسیار معروف گوانگان (Gwangan) است. این سکانس قرار است بسیار بزرگ باشد و در انجام این کار از کمپانی Mr. Romance Film کمک گرفته می‌شود. این کمپانی با سایت ورایتی مصاحبه‌‌ای داشته است که در پایین می‌توانید بخوانید:

این سکانس شامل ۱۵۰ خودرو و بیش از ۷۰۰ نفر آدم است و شامل تعقیب و گریز میان شخصیت اصلی و نقش منفی فیلم خواهد بود. نکته‌ی دیگر این است که در این سکانس شاهد هلیکوپتر و شلیک اسلحه‌ نیز خواهیم بود و احتمالاً مجبور به بستن راه و محدودیت های ترافیک هستیم.

این اولین باری نیست که فیلمی از دنیای سینمایی مارول در کره‌ی جنوبی فیلمبرداری می‌شود، فیلم Avengers: Age of Ultron «انتقام جویان: دوران التران» نیز در این کشور آسیایی فیلمبرداری شده بود. به نظر می‌رسد که بوسان تنها شهری نخواهد بود که ما به غیر جمهوری واکاندا (Wakanda) در فیلم خواهیم دید. در این سکانس حتماً تیچالا (T’Challa) را خواهیم دید، ولی شخصیت منفیِ آن احتمال دارد که اریک کیلمونگر (Erik Killmonger) با بازی مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) نباشد؛ چون یولسیس کلا (Ulysses Klaw)، قاچاقچی اسلحه‌ای که در فیلم Avengers: Age of Ultron با بازی اندی سرکیس (Andy Serkis)، نیز در فیلم حضور خواهد داشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.