شبکه HBO درصدد ساختن اثری مبنی‌بر چگونگی تولد پدر‌خوانده است

3 February 2017 - 09:00

پس از انتشار اولین نسخه از مجموعه پدر‌خوانده «The Godfather» این اثر بدون شک خود را در بهترین آثار سینمایی جای‌داد. حتی تا به امروز پس از گذشت ۴۵ سال از اولین انتشار، یافتن اثری نظیر فیلم پدر‌خوانده که واکنشی مانند آن، چه در میان بینندگان و چه در بین منتقدان دریافت‌کند، کار ساده‌ای نیست. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه باشید.

پدر‌خوانده که بر اساس رمان  Mario Puzo «ماریو پوزو»، نویسنده‌ی ایتالیایی ساخته‌شد سه جایزه‌ی اسکار از قبیل بهترین بازیگری مرد (Marlon Brando)، بهترین فیلمنامه اقتباسی (Coppola, Puzo) و بهترین فیلم را دریافت‌کرد. همچنین سکوی پرتابی برای  Al Pacino «آل پاچینو» محسوب‌ می‌شد. این فیلم همچنین جایگاه سوم صد فیلم برتر تاریخ AFL را کسب کرده‌است. تلاش تیم سازنده در تنظیم فیلمنامه به بهترین شکل و جمع‌آوری تیم بازیگری بی‌نقص و وارد شدن در واقعیت‌های مافیا در زمان خود موفقیت بی‌نظیر این عنوان را به گونه‌ای رقم‌زد که این فیلم‌ را تا به‌امروز به بهترین آثار سینمایی تاریخ بدل کرده‌است.

مجله‌خبری Variety اخیرا اعلام‌کرده که شبکه HBO تصمیم به ساختن فیلمی با عنوان Francis and The Godfather دارد که درباره چگونگی ساخته‌شدن این اثر کلاسیک بر اساس فیلمنامه‌ی Andrew Farotte است. این فیلمنامه در سال ۲۰۱۵ در “لیست‌ سیاه بهترین فیلمنامه‌های ساخته‌‌نشده‌ی هالیوود” مورد‌توجه واقع‌شد و قرار‌است توسط یکی از کارگردانان Mike Marcus،  Doug Mankoff، یا  Andrew Spaulding تهیه‌شود. Paul Bart همچنین به عنوان مشاور در این پروژه حضور‌ خواهد‌داشت.

درحال‌حاضر با‌وجود مشخص‌نبودن کارگردان، تیم بازیگری هنوز نامشخص هستند. ادامه‌ی پروژه همچنین به چگونگی پیوستن تیم سازندگان اصلی به پروژه جدید علی‌رغم درگیری‌های حاضر میان کارگردانان و گروه داوطلبان سازندگان این اثر بستگی‌دارد. ساخته‌شدن شاهکار پدر‌خوانده قطعا در سال‌های تولدش حرف‌های زیادی برای گفتن‌ داشت و ساختن این عنوان جدید مسلما کار آسانی نخواهد‌بود و ‌دقت بسزایی نیاز‌دارد. با درنظر‌گرفتن نوپایی این ایده‌ و درگیری‌های حاضر میان کارگردانان احتمالی باید تا انتشار اخبار دقیق‌تر زمان بیشتری منتظر بمانیم. انتظار می‌رود اثر Francis and The Godfather حتی تا قبل از انتشار، عنوانی خبرساز تلقی‌شود.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.