ساخت فیلم Scream 5 به پایان رسید

17 June 2021 - 09:55
فیلم Scream 5

برداشت نهایی یعنی فیلم‌برداری فیلم Scream 5 که رسما SCREAM نام گرفت به پایان رسید.

دوشنبه شب در یک پست اینستاگرام، دستیار کارگردان، تایلر گیلت (Tyler Gillett)، گفت که دنباله محبوب این فرنچایز ترسناک “قفل در تصویر” شده است یعنی که تدوین این فیلم اکنون به سایر مراحل پس از تولید انتقال پیدا می‌کند. این پست شامل تصویری از Newman Scoring Stage در استودیو فاکس بود که فیلم‌برداری در آن جا انجام می‌شد. در پست مشابهی از کارگردان دیگر این فیلم یعنی مت بتینلی-اولپین (Matt Bettinelli-Olpin)، اعلام کرد که فیلم‌برداری این پروژه تمام شده است و تصویر برگه‌هایی که روی آن‌ها نت‌های موسیقی نوشته شده بود را به به اشتراک گذاشت.

این پست‌ها نگاهی اجمالی نادر به پشت صحنه پروژه‌ای دارد که از جزئیات آن به دقت محافظت شده است. علاوه بر استفاده از نسخه‌های متعدد فیلم‌نامه برای جلوگیری از هرگونه نشت اطلاعات احتمالی، گیلت و بتینلی-اولپین به صورت همزمان روی نسخه‌های متعددی از فیلم کار کردند. این کار برای جلوگیری از نشت اطلاعات از زمان فیلم‌برداری در ماه نوامبر نشات گرفته است، اما اکنون که فیلم‌برداری پایان یافته است، برداشت‌های محافظ از بین می‌رود.

این اولین فیلم ترسناکی است که این دو کارگردان در آن همکاری می‌کنند چرا که آن‌ها پیشتر روی پروژه Ready or Not در سال ۲۰۱۹ همکاری کرده بودند. همان‌طور که بتینلی-اولپین سال گذشته توضیح داد: آن‌ها به طور واضح احترام زیادی به ژانر و همچنین به کار خالق فرنچایز Scream یعنی وس کریون (Wes Craven) قائل هستند.

این فیلم ارتباط زیادی با وضعیت ترسناک فعلی دارد، اما یکی از مواردی که ما در مورد آن صحبت کردیم این است که، برخلاف زمانی که فیلم اصلی شروع شد و ترس به نوعی در یک مسیر نزولی قرار گرفت و فرنچایز دیگر آن قدر محبوب نبود، افراد خارج از این جریان اصلی از آن ناامید شدند. بدیهی است که ما دیگر اکنون در آن مکان نیستیم. وحشت در حال حاضر به بزرگی هر چیز دیگری است و بنابراین لذت‌بخش است که از این زاویه به آن نگاه کنیم، اما در عین حال هنوز هم برای ما ترسناک است و همیشه هم خواهد بود. این چیزی است که ما از زمان فیلم Last House on the Left از وس کریون یاد گرفتیم. مجموعه Nightmare on Elm Street احتمالا یکی از اولین چیزهایی بود که همه ما آن را دیدیم و به واقع باعث ترس ما در سنین بچگی شد. وقتی صحبت از چنین موضوعی می‌شود، فکر می‌کنم این یکی از اهداف ماست که مطمئن شویم ترسناک، ترسناک است و سعی نمی‌کنیم در این مورد ملایم باشیم.

این فیلم بازگشت بازیگران اصلی فرنچایز را شامل می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به نیو کمبل (Neve Campbell) در نقش سیندی پریسکات، دیوید آرکت (David Arquette) در نقش دیوی ریلی و کورتنی کاکس (Courteney Cox) در نقش کیل ودرز اشاره کرد. ماه گذشته، کاکس در مصاحبه‌ای با درو بریمور (Drew Barrymore) ماهیت این دنباله را روشن کرد. وی توضیح داد: این یک بازسازی مجدد نیست، فقط یک راه‌اندازی کاملا جدید است. من فکر می‌کنم که این خارق‌العاده خواهد بود.

فیلم Scream 5 قرار است ۴ ژانویه ۲۰۲۲ منتشر شود. پست‌های اینستاگرام گیلت و بتنلی-اولپین را در قسمت زیر می‌توانید مشاهده نمایید.

فیلم Scream 5

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.