تماشا کنید: تبلیغ تلویزیونی جدیدی از Sausage Party منتشر شد

5 August 2016 - 22:04

این روزها همه بزرگسالان برای انیمیشن Sausage Party «مهمانی سوسیس‌ها» هایپ شده‌اند، چرا که بالاخره بعد از مدت‌ها انیمیشنی ساخته می‌شود که مخصوص آن‌ها باشد. بله، انیمیشن جدید سث روگن (Seth Rogen) اصلاً برای کودکان مناسب نیست! اما سؤال اینجاست که چقدر از موضوعات و عناصر بزرگسالانه در این فیلم استفاده می‌شود. سث روگن هم با انتشار این تبلیغ تلویزیونی می‌خواهد همین را به ما نشان دهد؛ پس برای آخرین بار می‌گوییم که این فیلم انیمیشنی را به هیچ‌وجه با کودکان خود نبینید.

با مقایسه این تبلیغ تلویزیونی با تریلری که از انیمیشن Sausage Party منتشرشده، متوجه می‌شوید که بعضی از صحنه‌ها تکراری هستند اما باز هم می‌توان جزئیات جدیدی در آن پیدا کرد. سث در این تبلیغ در ابتدا می‌گوید که این انیمیشن در برنامه‌های تلویزیونی و سینما که مربوط به آشپزی و غذا هستند (!) چگونه جای می‌گیرد. سث روگن است دیگر، باید تیکه‌ها و شوخی‌هایش را به عرض مخاطب‌ها و طرفدارانش برساند. سازندگان این فیلم به عناصری چنگ می‌زنند که از الان مطمئن هستند فیلمشان در نگاه منتقدان خوب جلوه نخواهد کرد. فیلم حتی ممکن است از نظر اقتصادی و فروش هم با شکست مواجه شود چرا که تمام ماه اوت در تسخیر فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» خواهد بود.

در بدترین حالت ممکن، «مهمانی سوسیس‌ها» یک فیلم منحصربه‌فرد و خلاقانه است که کمی تفاوت در روتین بزرگسالان و تماشا کردن انیمیشن با بچه‌های خود ایجاد می‌کند. Sausage Party در ۱۲ اوت برروی پرده سینماها قرار خواهد گرفت. نظر شما در مورد این انیمیشن جنجالی چیست؟

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من از همون اولین تریلر از فیلم خیلى خوشم اومد. به نظر داستان چند لایه با تم بزرگسال داره ولى براى دیدنش توى سینما اصلاً مطمىن نیستم ، هر چند که از اون فیلم هایى هست که مطمئناً تماشاش توى خونه کلى از کیفیتش رو از بین مى بره.

  • batman says:

    بنظر باحال میاد (چرا لینک دانلود نداره)

  • alone criminal says:

    خیلی جذابه