کریس لوول به سریال How I Met Your Father پیوست

18 June 2021 - 16:54
کریس لوول

کریس لوول به جمع بازیگران سریال How I Met Your Father که اسپین‌آف سریال موفق How I Met Your Mother می‌باشد، پیوست.

طبق گزارشی از خبرگزاری Deadline، سازندگان مجموعه How I Met Your Father که اسپین‌آف سریال How I Met Your Mother می‌باشد، کریس لوول (Chris Lowell) را به جمع بازیگران فعلی خود اضافه کردند. او در کنار هیلاری داف (Hilary Duff) ایفای نقش خواهد کرد. الیزابت برگر (Elizabeth Berger) و آیزاک اپتیکر (Isaac Aptaker) به عنوان سازندگان این مجموعه فعالیت خواهند داشت. این در حالی است که سازندگان سریال قبلی یعنی کارتر بیز (Carter Bays) و کریگ توماس (Craig Thomas) تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود.

شاید طرفداران پیش خود فکر کنند که لوول قرار است نقش چه کسی را در سریال ایفا کند. وی قرار است نقش جسی را بازی کند که راننده اوبری بدجنس است که زیاد به عشق فکر نمی‌کند. او با یک هم‌اتاقی به نام تام زندگی می‌کند. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این که چه کسی قرار است نقش تام را بازی کند و یا این که نقش او چقدر در طرح داستان مهم خواهد بود در دسترس نیست.

به منظور اطمینان یافتن از موفقیت این اسپین‌آف در حد ریشه اصلی خود، حتی با عدم وجود هیچ گونه ارتباطی با سریال پیشین، نویسندگان، تهیه‌کنندگان و بازیگران باید تعادل خوبی از نوستالژی سریال قبلی را با نسخه خود ایجاد کنند. ما تا به حال می‌دانیم که داف نقش سوفی، همتای مونث تد موزبی با بازی جاش رادنور (Josh Radnor) را ایفا خواهد کرد. اگر کاراکتر او در نهایت در حالی که کورکورانه در یک رابطه پس از دیگری قرار می‌گیرد، همان نگرش عاشقانه تد را در مورد پیدا کردن همسر آینده‌اش داشته باشد، کاملا برای کسی که با طنزهای سریال اصلی آشنا باشد تعجب‌آور خواهد بود.

اما ماجرای جسی چیست؟ او قرار است نماد کدام یک از کاراکتر‌های سریال پیشین باشد؟ آیا او به عنوان همتای کاراکتر جنجالی و بدبین نسبت به عشق یعنی بارنی استنتسون با بازی نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) ظاهر خواهد شد؟ ایا او نماد جدید نقل قول‌های معروف “چالش پذیرفته شد”، “تا حالا دوست من تد رو دیدی؟”، “افسا…صبر کن…نه‌ای” خواهد بود؟ یا این که نقش او کاراکتر کاملا جدیدی خواهد بود؟ در حال حاضر طرفداران فقط تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر در مورد نمایش، می‌توانند حدس و گمان‌های خود را پیرامون آن داشته باشند و از آن‌جا که هنوز تاریخی برای انتشار آن وجود ندارد ممکن است دسترسی به این اطلاعات کمی طول بکشد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.