ایلومینیشن تاریخ اکران ۴ فیلم معرفی‌نشده‌ی خود را مشخص کرد

3 February 2017 - 19:00

در صنعت انیمیشن‌سازی، بیشتر نام استودیوهایی نظیر دیزنی (Disney)، پیکسار (Pixar) و دریم‌وورکز (DreamWorks) به چشم می‌آید؛ اما در چند ساله گذشته استودیوی دیگری تحت عنوان «ایلومینیشن» (Illumination Entertainment) توانست خود را به جایگاهی مشابه با استودیوهای نامبرده برساند و به یکی از مهره‌های اصلی این صنعت تبدیل گردد. معروف‌ترین انیمیشن‌ آن‌ها سری Despicable Me «من نفرت‌انگیز» است اما این استودیو سال گذشته با اکران دو انیمیشن دیگر با نام‌های The Secret Life of Pets «زندگی مخفی حیوانات» و Sing «آواز»، اکران خوبی را در گیشه‌های جهان داشت و سال موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشت. اخیراً این استودیو تاریخ اکران چهار فیلم دیگر خود را نیز مشخص کرده که البته عنوان مشخصی ندارند. با سینما گیمفا همراه باشید.

اخیراً، استودیوی ایلومینیشن تاریخ اکران سه دنباله‌ی The Secret Life of Pets 2 «زندگی مخفی حیوانات ۲» (تیر ۱۳۹۸/جولای ۲۰۱۹)، Minions 2 «مینیون‌ها ۲» (تیر ۱۳۹۹/جولای ۲۰۲۰) و Sing 2 «آواز ۲» (دی ۱۳۹۹/دسامبر ۲۰۲۰) را مشخص کرد. اگرچه این استودیو برنامه‌ی نسبتاً شلوغی برای سال‌های آینده دارد، اما آن‌ها تصمیمی به کم‌کار ندارند و فیلم‌های معرفی نشده‌ی بیشتری از این استودیو در راه است.

در جریان یک مصاحبه‌ی مطبوعاتی، استودیوی مورد بحث، روزهای پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ (۲ جولای ۲۰۲۰)، جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ (۱ جولای ۲۰۲۲)، چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ (۲۱ دسامبر ۲۰۲۲) و جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ (۳۰ ژوئن ۲۰۲۳) را به عنوان تاریخ اکران فیلم‌های معرفی نشده‌ی خود، مشخص کرده است. هیچ اطلاعاتی از این که این فیلم‌ها چه چیزی هستند در دسترس نیست اما می‌توان امیدوار بود که برخی از آن‌ها، ممکن است دنباله‌ای بر سری انیمیشن‌های فعلی این استودیو باشد.

انیمیشن‌های در دست اکران استودیوی ایلومینیشن، بیشتر دنباله‌ هستند. از سوی دیگر استودیوی پیکسار خبر داده که از این پس تمرکز خود را بر روی خلق ایده‌های تازه خواهد گذاشت و دیگر تمایل چندانی به ساخت دنباله برای انیمیشن‌ها خود ندارد. موردی که انتظار می‌رود ایلومینیشن جهت ادامه‌ی موفقیت خود در این صنعت به ان توجه بیشتری کند.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.