انتشار اولین تصویر رسمی از لباس جدید ابرقهرمانان فیلم Shazam 2

21 June 2021 - 19:00

اولین تصویر رسمی از فیلم مورد انتظار و ابرقهرمانی Shazam 2 منتشر شده است و شخصیت‌های این فیلم را در لباس ابرقهرمانی جدید خود نشان می‌دهد.

دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg)؛ کارگردان سوئدی، لحظاتی قبل و جهت جلوگیری از لو رفتن تصاویر، خود اولین تصویر رسمی را از لباس جدید ابرقهرمانان فیلم شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods)، منتشر کرد.

در تصویری که سندبرگ منتشر کرده است، علاوه بر دیدن شخصیت شزم با بازی زکری لی‌وای (Zachary Levi)، شاهد حضور آدام برودی (Adam Brody‎)، مگان گود (Meagan Good‎)، دی. جی. کوترانا (D.J. Cotrona)، میشل بورت (Michelle Borth‎) و راس باتلر (Ross Butler‎) در لباس مخصوص شخصیت‌های ابرقهرمان خود هستیم.

فیلم‌برداری این فیلم قرار بود سال گذشته میلادی انجام شود اما به خاطر انتشار ویروس کرونا، با یک سال تاخیر، هم اکنون در حال انجام است. سندبرگ که کارگردان قسمت نخست این فیلم نیز بود، امیدوار است این قسمت نیز بتواند موفقیت‌های قسمت قبل را تکرار کند.

شزم! که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود، در گیشه به فروش ۳۶۶ میلیون دلاری دست یافت و یکی از اتفاقات غافلگیر کننده سینما در آن سال بود.

هنوز از جزئیات داستان قسمت جدید این مجموعه خبری منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که هلن میرن (Helen Mirren) و لوسی لیو (Lucy Liu) قرار است در نقش دو خواهری که شخصیت‌های منفی داستان هستند، به ایفای نقش در این فیلم بپردازند.

لازم به ذکر است که این فیلم قرار است در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) منتشر شود.

می‌توانید این تصویر را از صفحه توئیتر سندبرگ مشاهده کنید.

منبع: دیوید اف. سندبرگ

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.