اولین تصویر از بتمن مایکل کیتون در فیلم The Flash منتشر شد

22 June 2021 - 15:08
The Flash

با انتشار تصویری از پشت صحنه ساخت فیلم «فلش»، اکنون می‌توان برای اولین بار نگاهی به بتمن مایکل کیتون در این فیلم انداخت.

فیلم مورد انتظار The Flash، در حال طی کردن روند فیلم‌برداریش‌ در شهر لندن می‌باشد و طرفداران آن اکنون می‌توانند نگاهی را به کاراکتر بروس وین که مایکل کیتون (Michael Keaton) قرار است پس از مدتی طولانی در نقش این کاراکتر در این فیلم ظاهر شود، بیندازند.

مایکل کیتون در سر صحنه فیلم‌برداری این فیلم به همراه بازیگر نقش فلش یعنی ازرا میلر (Ezra Miller) دیده شده است. ظاهر این بازیگر در تصویر منتشر شده از پشت صحنه ساخت این فیلم، تشابه بسیاری با کاراکتر بتمنی که او در فیلم تیم برتون (Tim Burton) ایفا کرده، دارد. اولین تصویر منتشر شده از کاراکتر او در این فیلم، جزئیات خاصی را از نقش این بازیگر مشخص نکرده ولی با این حال او در این تصویر، با کت و شلوار جدیدی دیده می‌شود که شباهت بسیاری با نقشی که او در ۳۰ سال پیش ایفا کرده، دارد.

علی‌‌رغم تائید نشدن حضور این بازیگر در نقش کاراکتر بتمن در پروژه‌های آینده کمپانی DC، گزارش‌های اخیر منتشر شده در این باره نشان می‌دهد که این امکان وجود دارد که او در دیگر فیلم‌های آینده کمپانی DC نیز حضور داشته باشد.

وظیفه هدایت این فیلم را کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آرژانتینی با نام اندی موسکیتی (Andy Muschietti) بر عهده داشته است. از کارهای اخیر این کارگردان می‌‌توان به فیلم ترسناک کمپانی برادران وارنر با نام It: Chapter Two اشاره کرد. فیلم‌نامه این فیلم را نیز فیلم‌نامه‌نویس بریتانیایی با نام کریستینا هادسون (Christina Hodson) به قلم درآورده است. او پیش از این نیز وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم کمیک بوکی Birds of Prey را بر عهده داشته و در آینده نیز قرار است فیلم‌نامه‌ای را برای فیلم آینده کمپانی DC با نام Batgirl آماده کند.

داستان فیلم The Flash از سری کمیک‌ بوک‌های محبوب Flashpoint الهام گرفته و در آن شاهد سفر بری آلن به زمان گذشته خواهیم بود. بن افلک (Ben Affleck) دوباره در این فیلم در نقش کاراکتر بتمن حاضر خواهد شد ولی او تنها بتمن حاضر در این فیلم نخواهد بود چرا که همان‌طور که می‌دانید مایکل کیتون نیز قرار است در نقش نسخه دیگری از کاراکتر بتمن در این فیلم حاضر شود.

از دیگر بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به کرسی کلمونس (Kiersey Clemons) در نقش آیریس وست، ماریبل وردو (Maribel Verdú) در نقش نورا آلن (مادر فلش)، ران لیوینگستون (Ron Livingston) در نقش هنری آلن (پدر فلش) و ساشا کال (Sasha Calle) نیز در نقش سوپرگرل اشاره کرد.

علاوه بر این بازیگرها، رودی منکوسو (Rudy Mancuso) و سائورس-مونیکا جکسون (Saoirse-Monica Jackson) نیز قرار است در این فیلم نقش‌آفرینی کنند. البته نقش آن‌ها در این فیلم هنوز مشخص نشده است.

فیلم The Flash قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

تصویر منتشر شده از مایکل کیتون در پشت صحنه ساخت این فیلم را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

The Flash

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.