نقش آفرینی شیلین وودلی در فیلم کمدی Robots از آنتونی هاینز

22 June 2021 - 21:50

شیلین وودلی نیز به جمع بازیگران فیلم جدید آنتونی هاینز پیوست. شیلین وودلی (Shailene Woodley) به همراه جک وایتهال (Jack Whitehall) در فیلم کمدی جدید از آنتونی هاینز (Anthony Hines) نویسنده فیلم Borat، بازی خواهد کرد. نویسندگی و کارگردانی این کمدی که Robots نام دارد بر عهده هاینز و کاسپر کریستنسن (Casper Christensen) است. تورستن شوماخر (Thorsten Schumacher)، جیر هاوسفاتر (Jere Hausfater)، کاسیان الوز (Cassian Elwes) و استیون همل (Stephen Hamel) نیز تهیه‌کنندگان فیلم هستند. لازم به ذکر است هاینز به خاطر نویسندگی هر دو فیلم Borat دو بار نامزد اسکار شده است.

فیلم Robots از داستان کوتاه به قلم نویسنده پرکار علمی تخیلی یعنی رابرت شکلی (Robert Sheckley) اقتباس شده است. داستان فیلم Robots پیرامون دختر و پسری است که به‌صورت غیرقانونی از ربات‌های شبیه خود استفاده می‌کنند. اِما رابرتز و جک وایت‌هال به‌صورت آزمایشی ربات‌های خود را در مقابل هم قرار می‌دهند و در نهایت این دو روبات عاشق ‌یک‌دیگر می‌شوند و فرار می‌کنند. اِما رابرتز و جک وایت‌هال هم مجبور می‌شوند به‌دنبال این دو بدل بگردند تا پلیس، روبات‌ها را قبل از آن‌ها پیدا نکند.

هینز در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد:

در دورانی که به فیلم‌های کمدی بیش از هر زمان دیگری نیاز است، از اینکه شیلین و جک نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کنند بسیار مسرور هستم.

وودلی در حال حاضر بر روی تعداد زیادی فیلم‌های سینمای مستقل و همچنین فصل دوم سریال موفق Big Little Lies کار می‌کند. او همچنین در فیلم عاشقانه تاریخی نتفلیکس با نام The Last Letter from Your Lover که قرار است اواخر تابستان منتشر شود حضور خواهد داشت. به طور کلی وودلی را می‌توان یکی از فعال‌ترین بازیگران زن جوان امروزی دانست.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تولید Robots قرار است ماه اوت امسال در نیومکزیکو آغاز شود. در صورت دریافت اخبار جدید در مورد این فیلم، سریع با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.