تریلر و تاریخ اکران فیلم Annette با بازی آدام درایور منتشر شد

23 June 2021 - 00:51
فیلم Annette

تنها یک ماه مانده به شروع جشنواره فیلم کن، تریلر و تاریخ اکران فیلم Annette با بازی آدام درایور منتشر شده است.

علاقه‌مندان به سینما که نمی‌توانند در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ شرکت کنند، مجبور نیستند مدت زمان زیادی برای تماشای فیلم Annette از لوس کاراکس منتظر بمانند؛ زیرا تریلر جدید این فیلم نشان می‌دهد که این فیلم قرار است در ماه اوت در سینماهای تجاری به نمایش درآید. فیلم Annette با بازی آدام درایور (Adam Driver) و ماریون کوتیار (Marion Cotillard)، فقط دو هفته پس از اکران در سینما، در استریمر آمازون پرایم نیز در دسترس خواهد بود.

تریلر فیلم جدید لئوس کاراکس (Leos Carax) از بیشتر تصاویر پیشتر منتشر شده دوباره استفاده می‌کند و کاملا واضح است که این فیلم قصد دارد اسرار خود را تا آخرین دقایق ممکن مخفی نگه دارد. طرح کلی داستان پیرامون کاراکتر درایور به عنوان یک استندآپ کمدین است که در لس‌آنجلس معاصر عاشق سوپرانو اپرای بین‌المللی و معروف با بازی کوتیار می‌شود. این فیلم می‌توانست یک داستان عاشقانه آشنا باشد اگر این واقعیت که نام فرزند این دو آنت است، وجود نداشت. آنت دختری است که ظاهرا هدیه‌ای مرموز با خود به همراه دارد. هنوز مشخص نیست که آیا آنت از برخی عناصر خارق‌العاده استفاده خواهد کرد یا خیر، اما به نظر می‌رسد هدیه این دختر با صدای او مرتبط است؛ زیرا در پایان تریلر تصویر مختصری از سایه یک کودک که دارد آواز می‌خواند نشان داده می‌شود. لوگوی فیلم چهره یک دختر را در برابر ماه نشان می‌دهد که این خود می‌تواند سرنخ دیگری باشد.

آنت ششمین فیلم کاراکس و اولین کار او به زبان انگلیسی است. داستان اصلی توسط ران و راسل مائل (Ron and Russell Mael) از گروه Sparks نوشته شده است. گروه Sparks در حال ساخت موسیقی اصلی این فیلم می‌باشند و فیلم Annette را به یک آزمایش کنجکاوانه تبدیل می‌کنند به گونه‌ای که انتظار را برای دیدن آن بیشتر می‌کنند.

فیلم Annette قرار است ۶ ژوئیه (۱۵ تیر) به صورت جهانی در جشنواره فیلم کن به نمایش درآید. این فیلم قرار است ۶ اوت (۱۵ مرداد) در سینماهای آمریکا اکران شود و بعد از آن ۲۰ اوت (۲۹ مرداد) به استریمر آمازون پرایم راه می‌یابد.

در قسمت زیر خلاصه رسمی فیلم Annette آمده است:

لس‌آنجلس، امروز. هنری با بازی درایور یک استندآپ کمدین با شوخ‌طبعی بسیار بالاست که عاشق آن، یک خواننده مشهور اپرا، با بازی کوتیار می‌شود. زیر کانون توجه، آن‌ها زوج پرشور و پرزرق و برقی را تشکیل می‌دهند. تولید اولین فرزند آن‌ها یعنی آنت که دختری کوچک و مرموز با سرنوشتی استثنایی است زندگی آن‌ها را زیر و رو می‌کند.

تریلر این فیلم را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.