بازیگر نقش سفیدبرفی در لایو اکشن جدید دیزنی انتخاب شد

23 June 2021 - 04:01

ریچل زگلر؛ خواننده ۲۰ ساله آمریکایی، به عنوان بازیگر نقش سفیدبرفی در جدیدترین برداشت از این شخصیت محبوب، انتخاب شده است.

ریچل زِگلِر (Rachel Zegler)؛ خواننده و یوتیوبر ۲۰ ساله که به زودی و برای اولین بار وی را در فیلم داستان وست ساید (West Side Story)؛ جدیدترین ساخته استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) خواهیم دید، به عنوان بازیگر نقش سفیدبرفی انتخاب شده است.

فیلم سفیدبرفی و هفت کوتوله (Snow White and the Seven Dwarfs)، جدیدترین لایو اکشن کمپانی دیزنی براساس شخصیت‌های کارتونی و محبوب خود است و قرار است توسط مارک وب (Marc Webb‎) کارگردانی شود.

وب در کنار چند تن از مدیران کمپانی دیزنی، در طی چند ماه گذشته به دنبال انتخاب بازیگری تازه‌کار برای نقش سفیدبرفی بودند و پس از گرفتن تست بازیگری از چند هزار بازیگر جوان، سرانجام ریچل زگلر را برای این نقش انتخاب کردند.

زگلر در کنار چند بازیگر دیگر به عنوان گزینه‌های اصلی برای این نقش انتخاب شده بودند تا آن که عوامل سازنده این فیلم، موفق شدند چند سکانس از بازی وی در فیلم منتشر نشده داستان وست ساید را تماشا کنند و بعد از دیدن توانایی‌های وی در آن فیلم، وی را انتخاب کردند.

زگلر پیش از این و برای به دست آوردن فرصت بازی در ساخته جدید اسپیلبرگ نیز با بیش از ۳۰ هزار بازیگر دیگر رقابت کرده بود و در نهایت موفق به جلب رضایت وی شده بود.

سفیدبرفی؛ نخستین شاهدخت دنیای سینمایی دیزنی بود که اولین نسخه سینمایی آن با نام سفیدبرفی و هفت کوتوله در سال ۱۹۳۸ و براساس نوشته‌های برادران گریم (Brothers Grimm) منتشر شد. موفقیت آن اثر به حدی بود که راه را برای ساخت انیمیشن‌های مشابه دیگر توسط این کمپانی، هموار کرد. طبق گفته منابع خبری، این فیلم جدید نیز براساس آن انیمیشن ساخته خواهد شد.

کمپانی دیزنی از مدت‌ها قبل قصد داشت تا این فیلم را بسازد اما به علت وسواس این کمپانی برای ترانه‌های این اثر، این اتفاق تاکنون رخ نداده بود تا آن که بنژ پاسک (Benj Pasek) و جاستین پل (Justin Paul) ترانه‌های مورد نظر این کمپانی را ساختند.

پاسک و پل در سال ۲۰۱۶ و برای ساخت ترانه فیلم لا لا لند (La La Land)، موفق به کسب جایزه اسکار شده بودند.

لازم به ذکر است که فیلم‌برداری این فیلم از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد، هرچند زمان اکران آن هنوز مشخص نشده است.

منبع: deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • مرتضی says:

    این دیزنیم که پولا رو دستش باد کرده، مونده چیکار کنه.
    با ساختن لایو اکشن های مزخرف خاطرات فیلم های قدیمیشو به گند کشیده. حالا باز شیرشاه قابل تحمل بود مولانو که اساسا نابود کرد با مزخرفی که ساخت.
    باز یه عده بیان از دیزنی طرفداری کنن.
    بابا یکم فکر رو هم بزارید یه داستان جدید خلق کنید. نه یه انیمیشن مزخرف ابکی مثل رایا که داستان هیچ عمقی نداش.
    واقعا به نظر من والت دیزنی خراب کرده همه چیو .
    خاطرات خوب منو داره به نفرت تبدیل می کنه.

    • احمد آریا says:

      سلام.
      خوب یا بد بودن که سلیقه هست ولی از نظر مالی، به شدت سودآور بوده براش و قابل درکه این بازسازی‌ها…
      طی ۱۱ سال اخیر، دیزنی ۱۳ تا لایو اکشن ساخته که مجموعا ۸٫۸ میلیارد دلار فروش داشتن…
      یعنی به صورت میانگین، هر کدوم ۷۰۰ میلیون دلار فروش کردن!
      این آمار در حالیه که فیلم مولان اصلا در آمریکا اکران نشد و کروئلا هم اگه کرونا نبود، خیلی بیشتر فروش می‌کرد…

      موفق باشید…