تریلر و تصاویر جدیدی از فیلم The Suicide Squad منتشر شد

23 June 2021 - 09:05
فیلم The Suicide Squad

کمپانی برادران وارنر تریلر جدیدی از فیلم The Suicide Squad منتشر کرد که به ما نگاه عمیق‌تری به اقتباس جذاب و خونین خود به کارگردانی و نویسندگی جیمز گان می‌دهد.

جدیدترین تریلر با حضور گروه یاغایان ضدقهرمان DC به طور پیوسته به ما یادآوری می‌کند که تاریخ اکران این فیلم ۶ اوت (۱۵ مرداد) به صورت همزمان در استریمر HBO Max و سینماها می‌باشد. علاوه بر این، کمپانی برادران وارنر چند تصویر جدید منتشر کرده است که اعضای جوخه خودکشی از جمله کاراکتر محبوب King Shark را به ما نشان می‌دهد.

به شیوه‌ای که می‌توان آن را به صورت معمولی هرج و مرج نامید، تریلر جدید فیلم Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) در حقیقت قبل از انتشار رسمی خود به صورت تبلیغ در یوتیوب به نمایش درآمد و در واقع این تریلر توسط جی کورتنی (Jai Courtney) و مارگو رابی (Margot Robbie) به بیرون درز پیدا کرد و خبرهای جالب توجهی نیز در این زمینه وجود دارد. اول این که ما اکنون می‌دانیم که کاراکتر Bloodsport با بازی ادریس البا (Idris Elba) از زندان، جایی که او در حال گذراندن دوره محکومیت خود به خاطر شلیک تیر کریپتونی به سوپرمن است، برای پیوستن به جوخه خودکشی جذب می‌شود. همچنین از تریلر این فیلم مشخص است که حداقل دو تیم مجزا وجود دارد و هارلی کویین بخشی از اولین تیمی است که در آخرین ماموریت، خود را در یک وضعیت چسبناک قرار می‌دهند و باید توسط تیم جدیدی نجات یابد. حالا هدف آن‌ها چیست؟ از بین بردن چیزی معروف به “پروژه ستاره دریایی” که البته معلوم است یک ستاره دریایی واقعی است که از کاراکتر Starro اقتباس شده است.

گان از زمان پخش اولین تریلر این فیلم در ماه مارس، به طور مرتب در حال توییت کردن از محتوا و پشت صحنه این فیلم برای طرفداران می‌باشد، از داستان‌های کوتاه پیرامون کاراکتر King Shark با صداپیشگی سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) تا تایید این که این فیلم در واقع دارای چندین صحنه post-credit «صحنه‌هایی که در پایان تیتراژ هر فیلم نمایش داده می‌شود» وجود خواهد داشت. آخرین اطلاعاتی که گان از طریق شبکه‌های اجتماعی آن را تایید کرده است این است که مدت زمان این فیلم ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه می‌باشد.

علاوه بر استالونه، رابی، کورتنی و البا این فیلم شامل بازیگران دیگری از جمله جان سینا (John Cena) در نقش کاراکتر پیس‌میکر، جوئل کینامان (Joel Kinnaman) در نقش ریک فلگ، ویولا دیویس (Viola Davis) در نقش آماندا والر، پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) در نقش ثینکر، دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) در نقش پولکادات‌من، دنیلا ملکیور (Daniela Melchior) در نقش رتکچر، مایکل روکر (Michael Rooker) در نقش ساوانت، آلیس براگا (Alice Braga) در نقش سول سوریا، پیت دیویدسون (Pete Davidson) در نقش ریچارد هرتز، ناتان فیلیون (Nathan Fillion) در نقش تی.دی.کی، شان گان (Sean Gunn) در نقش ویزل، فلولا بورگ (Flula Borg) در نقش جاولین و میلینگ ان‌جی (Mayling Ng) در نقش مونگال می‌شود.

فیلم Suicide Squad قرار است ۶ اوت (۱۵ مرداد) به صورت همزمان در سینماها و استریمر HBO Max منتشر شود.

تریلر و تصاویر جدید را در قسمت زیر مشاهده نمایید.

دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰
دریافت ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.