اطلاعات جدید از Transformers: The Last Knight| آپتیموس پرایم ناپدید شده‌است

3 February 2017 - 21:03

در حدود یک دهه از ساخت اولین فرانچایز تبدیل‌شوندگان (Transformers: The Last Knight) می‌گذرد. در سال ۲۰۰۷ بود که تصورات دوران کودکی ما که تنها در کارتون‌های آن زمان قابل مشاهده بود، به حقیقت پیوست و ما توانستیم  بلاخره ربات‌های عظیم الجثه را در پرده سینما مشاهده کنیم. با سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

درست است که منتقدان به هیچ وجه روی خوشی بهَ هیچ کدام از قسمت‌های این فرانچایز نشان نداده‌اند اما گیشه جهانی چیز دیگری را نشان می‌دهد. آنقدر دو فیلم آخر در جذب تماشاگر موفق عمل کردند که فروش جهانی این دو فیلم،  به بیش از یک میلیارد دلار رسید .

با تبدیل شدن تبدیل شوندگان به یکی از دنباله‌های محبوب مردم دنیا، اخبار و اطلاعات زیادی هرسال از ادامه آن منتشر می‌شود. حال که به زمان اکران پنجمین قسمت از این مجموعه به نام تبدیل شوندگان : آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) نزدیک می‌شویم اطلاعات جدیدی از فیلم در صفحه رسمی فیلم در فیسبوک منتشر شده‌است که در ادامه آن رامی‌توانید بخوانید.

داستان آخرین شوالیه قرار است که رازهایی از تبدیل‌شوندگان که در زمان های خیلی دور بر روی زمین رخ داده‌است ،را برملا کند. در حالیکه بین انسان‌ها و تبدیل‌شوندگان جنگ رخ داده‌است، آپتیموس پرایم زمین را ترک کرده و ناپدید شده‌است. حالا کلید اصلی در  نجات آینده زمین، در گذشته‌ای دور مدفون شده‌است. گذشته‌ای که فقط تبدیل‌شوندگان بر روی زمین حضور داشتند. در آخرین شوالیه قهرمانان فیلم‌های‌قبلی (تبدیل شوندگان) به دشمن انسان‌ها تبدیل می‌شوند و لحظه‌ای که همگی از آن هراس داشتند فرا رسیده‌ و دیگر هیچ راهی باقی نمانده‌است. در پایان یا انسان‌ها باید نابود شوند یا تبدیل شوندگان.

 فیلم پنجم همانند فیلم‌های قبلی،مایکل بی را روی صندلی کارگردانی خود می‌بیند. این فیلم در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ برابر با ۲ تیر ۱۳۹۶ اکران می شود.

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.