تاریخ اکران فیلم زندگی‌نامه‌ای «Marshall» مشخص شد

3 February 2017 - 20:00

تاریخ اکران فیلم زندگی‌نامه‌ای Marshall «مارشال» از سوی استودیوی فیلم‌سازی Open Road، مشخص شد. چادویک بوزمن (Chadwick Boseman)، بازیگر نقش «پلنگ سیاه» مارول، در این فیلم به ایفای نقش ترگود مارشال (Thurgood Marshall)، نخستین آفریقایی/آمریکایی که قاضی دیوان عالی عدالت است، می‌پردازد؛ جاش گاد (Josh Gad) نیز ایفای نقش سام فریدمن (Sam Friedman)، که یک وکیل است، او را یاری می‌کند. این فیلم تاریخی که در سال ۱۹۴۱ جریان دارد پیرامون پرونده‌ای در رابطه با راننده‌ای سیاه پوست است که به تجاوز و قتل کارفرمایش متهم شده است. این پرونده در آن زمان یکی از مطرح‌ترین نواقص حقوق بشر در آن دوران آمریکا به شمار می‌آید. با سینما گیمفا همراه باشید.

استودیوی Open Road، امروز رسماً تاریخ اکران این فیلم را مشخص کرد. بنابراین گزارش، فیلم «مارشال»، از روز جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ (۱۳ اکتبر ۲۰۱۷)، اکران گسترده‌ی خود را آغاز خواهد کرد. تابدین لحظه، تنها قرار است فیلم Friday the 13th «جمعه سیزدهم» در چنین روزی از سوی استودیوی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) اکران گردد. اگرچه در ادامه فیلم‌های بیشتری ممکن است در این زمان اکران خود را آغاز کنند، اما وضعیت خوبی برای «مارشال» جهت موفقیت در گیشه پیش‌بینی می‌گردد.

رگینالد هودلین (Reginald Hudlin)، که وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را به عهده دارد، در خصوص این پروژه به وب‌سایت ورایتی چنین گفته است:

نمی‌توانم صبر کنم تا جهان (مردم) این فیلم را ببینند. این یک فیلم هیجان انگیز است نه فقط یک زندگی‌نامه پیرامون یکی از بزرگترین وکلای تاریخ آمریکا. در زمانی که نیاز به قهرمانانی جهت مبارزه برای [رسیدن به] عدالت داریم، «مارشال» یک فیلم الهام بخش است که مردم را با یکدیگر متحد می‌کند.

بوزمن پیش از این تجربه‌ی بازی در نقش شخصیتی واقعی را داشته است؛ او ایفاگر نقش جکی رابینسون (Jackie Robinson) در فیلم «۴۲» و همچنین جیمز براون (James Brown) در Get On Up «برخیز» بوده است.

از جمله دیگر ستارگانی که در این فیلم حضور دارند می‌توان به کیت هادسون (Kate Hudson)، دن استیونز (Dan Stevens)، جیمز کرامول (James Cromwell)، استرلینگ کی. براون (Sterling K. Brown) و کیشا شارپ (Keesha Sharp) اشاره کرد. مایکل کوسکوف (Michael Koskoff) و پسرش جیکوب کوسکوف (Jacob Koskoff)، وظیفه‌ی نگارش این فیلم را که توسط پائولا واگنر (Paula Wagner) تهیه می‌شود، بر عهده‌ دارند.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.