اولین تیزر سریال ترسناک American Horror Stories منتشر شد

25 June 2021 - 13:52
American Horror Stories

شبکه تلویزیونی FX به‌تازگی از اولین تیزر رسمی سریال آینده خود با عنوان «داستان‌های ترسناک آمریکایی» رونمایی کرده است.

این سریال اسپین‌آفی از سریال بسیار پرطرفدار و تحسین شده رایان مورفی (Ryan Murphy) با عنوان American Horror Story می‌باشد.

در تیزر کوتاه و ترسناک به نمایش درآمده از آن، می‌توان برای اولین بار نگاهی را به این سریال آنتولوژی (به برنامه تلویزیونی‌ گفته می‌شود که در هر قسمت یا فصل آن از بازیگران و داستان متفاوتی استفاده می‌شود) انداخت.

این تیزر شامل صحنه‌هایی است که یادآور خانه قتل (Murder House) به نمایش درآمده در فصل اول سریال American Horror Story می‌باشد. در این تیرز می‌توان خانمی را مشاهده کرد که وارد خانه‌ای مشابه با خانه به نمایش درآمده در فصل اول سریال American Horror Story شده و در این خانه، راهرو‌هایی دیده می‌شود که پر از چیزهای وحشتناک است. از جمله این چیز‌های ترسناک می‌توان به موجودی با چندین دست که در حال راه رفتن در سقف این خانه می‌باشد، اتاق عملی بسیار وحشتناک، گریه‌های نگران ‌کننده کودکی خردسال و پسر عجیب و غریبی که با یک تبر در حال دویدن در راهرویی در این خانه است، اشاره کرد.

فصل اول سریال اسپین‌آف American Horror Stories حاوی ۱۶ قسمت یک ساعته می‌باشد که در هر قسمت از آن، شاهد داستان‌های ترسناک و متمایزی خواهیم بود.

رایان مورفی پیش از این نیز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، برخی از بازیگران حاضر در این سریال را مشخص کرده است. از این بازیگرها می‌توان به کوین مک‌هیل (Kevin McHale)، دیلون برنساید (Dyllón Burnside)، چارلز ملتون (Charles Melton) و نیکو گریتهام (Nico Greetham) اشاره کرد.

از کارهای قبلی این بازیگران می‌توان به نقش‌آفرینی کوین مک‌هیل در سریال موزیکال شبکه Fox با نام Glee، دیلون برنساید در سریال درام Pose، چارلز ملتون در سریال پرطرفدار شبکه The CW با نام Riverdale و نیکو گریتهام نیز در فیلم موزیکال شبکه اینترنتی نتفلیکس با نام The Prom اشاره کرد.

به غیر از این بازیگرها، حضور بازیگر جدیدی با نام دنی ترخو (Danny Trejo) نیز در این سریال تائید شده است.

چارلز ملتون پیش از این نیز در فصل پنجم سریال American Horror Story با عنوان Hotel حضور داشته است. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا در این اسپین‌آف، شاهد بازگشت کاراکترهایی آشنا از فصل‌های قبلی سریال American Horror Story خواهیم بود یا خیر ولی با توجه به اولین تیزر به نمایش درآمده از آن، به نظر می‌رسد که بینندگان شخصیت‌ها و مکان‌های آشنایی را در این سریال مشاهده خواهند کرد.

به غیر از سریال اسپین‌آف American Horror Stories، فصل دهم سریال American Horror Story نیز قرار است پس از پایان این سریال و در فصل تابستان امسال در شبکه FX به نمایش گذاشته شود. فصل دهم این سریال Double Feature نام دارد.

دو قسمت ابتدایی فصل اول سریال American Horror Stories، در تاریخ ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی FX on Hulu به نمایش گذاشته خواهد شد.

تیزر به نمایش درآمده از این سریال ترسناک را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.