جزئیات جدیدی از فیلم بعدی دیوید فینچر منتشر شد

26 June 2021 - 13:43
The Killer

فیلم بعدی دیوید فینچر با عنوان «قاتل» قرار است در فصل پاییز امسال در کشور فرانسه وارد مرحله فیلم‌برداری شود.

فیلم‌بردار برنده جایزه اسکار با نام اریک مسرشیمیت (Erik Messerschmidt) که پیش از این با دیوید فینچر (David Fincher) در ساخت فیلم قبلی‌اش با عنوان Mank همکاری کرده بود، قرار است وظیفه فیلم‌برداری این پروژه را بر عهده داشته باشد.

وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه این پروژه را نیز، فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی با نام اندرو کوین واکر (Andrew Kevin Walker) بر عهده خواهد داشت. این پروژه، دومین همکاری این نویسنده با دیوید فینچر خواهد بود چرا که او پیش از این نیز، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم سال ۱۹۹۵ دیوید فینچر با نام Seven را بر عهده داشته است.

فیلم The Killer براساس رمان گرافیکی فرانسوی با همین عنوان که توسط الکسیس نولنت (Alexis Nolent) خلق شده، ساخته خواهد شد. تاکنون تنها سه بازیگر جهت نقش‌آفرینی در این پروژه انتخاب شده‌‌اند که یکی از آن‌ها، مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) می‌باشد. فیلم The Killer اولین پروژه این بازیگر با کارگردانی دیوید فینچر خواهد بود.

مانند فیلم قبلی این کارگردان (Mank)، فیلم جدید او نیز قرار است برای پخش در شبکه اینترنتی نتفلیکس تولید شود.

مجموعه رمان‌های گرافیکی The Killer برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است. داستان این رمان‌‌‌ها بر روی قاتل حرفه‌ای خشن، مشکل‌دار و تحت تعقیب قرار گرفته‌ای تمرکز دارد که تلاش می‌کند تا خودش را از چنگ عواقب سیاسی که آخرین هدفش باعث به وجود آمدن آن‌ها شده، آزاد کند. او برای بازنشسته شدن و فرار از این ماجراها، به کشور مکزیک می‌رود ولی در این هنگام، پای او دوباره به ماجراهای سیاسی بین کشور‌های کوبا، ونزوئلا و آمریکا باز می‌شود.

داستان این رمان نئو-نوآر (به گونه خاصی از درام‌های جنایی سبک پردازی شده و بدبینانه هالیوودی گفته می‌شود) از ماجراهای سیاسی واقعی در دهه ۱۹۷۰ الهام گرفته است.

فیلم The Killer قطعاً فیلمی هیجان‌انگیز و تجربه سینمایی معنادار خواهد بود.

دیوید فینچر ۱۴ سال است که تلاش کرده تا بتواند این فیلم را تولید کند. او در ابتدا قرار بوده که این پروژه را با همکاری کمپانی پارامونت تولید کند ولی با قرارداد چهار ساله‌ای که او اخیراً با کمپانی نتفلیکس امضا کرده، ساخت این پروژه نیز، به این کمپانی منتقل شده است. با بیشتر شدن فیلم‌های نامزد دریافت جایزه اسکار شبکه اینترنتی نتفلیکس، کاملاً منطقی به نظر می‌رسد که این شبکه، ساخت فیلم جدید دیوید فینچر را در اولویت قرار دهد.

فیلم The Killer، دومین فیلم سینمایی این کارگردان با همکاری کمپانی نتفلیکس خواهد بود. فیلم قبلی او با عنوان Mank نیز، فیلمی اختلاف‌برانگیز بوده است. تقریباً تمام کارهای قبلی دیوید فینچر (به غیر از فیلم Alien 3)، نمرات بسیار خوبی را از طرف منتقدین دریافت کرده‌اند و مخصوصاً پس از فیلم‌های The Social Network و Gone Girl، طرفداران بسیاری جذب کارهای این کارگردان شده‌اند.

پروژه قبلی او با عنوان Mank که یکی از پروژه‌های مورد علاقه این کارگردان به حساب می‌‌آید، فیلم سایه و سفیدی درباره فیلم‌نامه‌نویس باسابقه‌ و پیچیده‌ای در هالیوود بوده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.