نخستین تصویر و جزئیات انیمیشن کوتاه Lou منتشر شد

3 February 2017 - 23:00

فیلم‌های کوتاه اغلب به عنوان یک بخش گمنام رسانه‌های تصویری شناخته می‌گردند؛ یکی از استثنائات اما، فیلم‌های کوتاه ساخته شده توسط استودیوی پیکسار است که همواره با تحسین منتقدان و بینندگان همراه شده است. حال، نخستین اطلاعات رسمی از جدیدترین ساخته‌ی کوتاه این استودیو منتشر شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

مجموعه انیمیشن‌های کوتاه پیکسار، بیشتر حول مواردی نظیر انسان و موارد مرتبطش، حیوانات و به طور خاص جان بخشی به اشیاء می‌چرخد؛ این در حالیست که اگرچه این گونه انیمیشن‌ها، بیشتر فانتزی و طنزگونه‌اند، اما در دل خود مفاهیم عمیقی را به همراه دارند. جدیدترین انیمیشن کوتاه استودیوی مذکور، که با نام Lou «لو» شناخته می‌گردد و همزمان با اکران Cars 3 «ماشین‌ها ۳» نمایش داده خواهد شد، در دسته‌ی «درس زندگی» قرار می‌گیرد.

بر اساس گزارش USA Today، این فیلم ۶ دقیقه‌ای بیان کننده‌ی داستان یک موجود نامرئی در صندوقچه‌ی حاضر در یک مدرسه است. این موجود که لو نام دارد، از جنس یک پیراهن است و چشمانی همانند یک توپ بیسبال دارد؛ نگاه مخفی او که به زمین بازی دوخته شده است، کودکانی را نشان می‌دهد که توسط جی.جی گردن کلفت مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند. نخستین تصویر منتشر شده از انیمیشن، لو را درون یک صندوق چوبی نشان می‌دهد.

«لو» توسط دانا موری (مدیر تولید Inside Out) تولید می‌شود و دیو مولینز (انیماتور Cars، Finding Nemo و Up) نیز وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده دارد. همانند سال گذشته که آلن باریلارو (Alan Barillaro)، Piper «پیپر»، نخستین انیمیشنش را کارگردانی کرد، مولینز نیز برای نخستین بار این وظیفه (کارگردانی) را تجربه می‌کند. او از تجربه‌های شخصی خود، هنگامی که یک پسر بچه بوده و خانواده‌اش زیاد نقل مکان می‌کردند و او را با احساسش تنها می‌گذاشتند، جهت خلق این داستان بهره برده است. او در این رابطه بیان داشت:

شما احساس نامرئی بودن می‌کنید چراکه دیگر کودکان را نمی‌شناسید یا خجالت زده هستید و می‌خواهید دیده نشوید. من فکر کردم که پنهان شدن شخصیتی در یک چشم، واقعاً ایده‌ی جذابی خواهد بود.

«لو» پسر قلدری را نشان می‌دهد که احساس جداشدگی از دیگران و نامرئی بودن دارد و باید انگیزه‌های لازم جهت بهبود این وضعیت را در خود بیابد. این کارگردان از این ایده که «لو» دلایل مورد نیاز برای بهبود این وضعیت را به جی.جی می‌دهد و او را در رسیدن به این امر یاری می‌کند، بسیار خوشش آمده است.

متاسفانه پدر مولینز در جریان ساخت این فیلم فوت کرد و وی اعلام کرده که عناصر زیادی از زندگی خود را در تاروپود ساخت این انیمیشن به کار برده است. انیمیشن «لو» به همراه «ماشین‌ها » از روز جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ (۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ میلادی)، در آمریکا اکران خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.