مارول تریلر جدیدی در اواسط سریال Loki منتشر کرد

29 June 2021 - 07:59
سریال Loki

استودیو مارول تریلر جدیدی در اواسط فصل سریال Loki که نگاهی اجمالی به آن‌چه در سه قسمت آخر آن رخ خواهد داد، منتشر کرد.

ما اکنون در نیمه راه سومین سریال MCU «دنیای سینمایی مارول» که از استریمر دیزنی‌پلاس پخش می‌شود هستیم و Loki ثابت می‌کند که از هر لحاظ مانند پروژه‌های گذشته نیست. در این تریلر لحظات کوتاهی که تاکنون دیده نشده‌ و مکالماتی که تا به حال شنیده نشده‌اند وجود دارند، اما بزرگترین نکته این است که لوکی با بازی تام هیدلستون (Tom Hiddleston) و سیلوی با بازی سوفیا دی مارتینو (Sophia Di Martino) از سیاره لامنتیس خارج می‌شوند و به TVA «سازمان واریانس زمان» بازمی‌گردند. هر دو توسط مینتمن دستگیر می‌شوند، دو نگهبان مواظب لوکی هستند و گروه بزرگی نیز سیلوی را محاصره کرده‌اند. این لحظه نگاه اجمالی بسیار خوبی به ما می‌دهد، همان‌طور که لوکی می‌گوید: به هر حال، ما باید از لحاظ تعداد نگهبان برابر باشیم، این کار شما واقعا توهین‌آمیز است!

کاراکتر موبیوس ام. موبیوس با بازی اوون ویلسون (Owen Wilson) که متاسفانه در تمام قسمت سوم غایب بود، با تمام جلال و شکوهش در این تریلر بازگشته است. در حالی که ما نمی‌دانیم چگونه لوکی و سیلوی از سیاره لامنتیس نجات یافتند، اما به نظر می‌رسد که موبیوس در آن نقشی داشته است. می‌توان تحلیلگر TVA را در حالی که توسط نگهبانان اسکورت می‌شود و از کنار ساختمان‌های بی‌پایان راه می‌رود مشاهده کرد. به نظر می‌رسد که موبیوس لوکی را که از زمان شروع این سریال تا حدودی با او خوب بوده است، اذیت می‌کند. این تریلر همچنین تصویر مختصری از دختری جوان به ما می‌دهد که لباسی شبیه به لباس سیلوی بر تن دارد که بسیاری معتقدند نسخه جوانتر این کاراکتر می‌باشد.

صحنه جدید دیگری سقوط USS Eldrige از آسمان را از طریق یک پورتال نشان می‌دهد که همان‌طور که با دی. بی. کوپر در قسمت اول نشان دادند، می‌تواند تلاش سریال برای پاسخ دادن به یکی از بزرگترین اسرار آمریکا باشد. گفته می‌شود که کشتی نیروی دریایی در آزمایشی در فیلادلفیا در سال ۱۹۴۳ غیرقابل مشاهده شد، اما برای دهه‌ها بسیاری از افراد از آن به عنوان یک حقه یاد کردند. به نظر می‌رسد که لوکی یا TVA نیز می‌توانست دلیل این اتفاق عجیب در تاریخ باشد.

در حالی که تریلر لوکی پر از صحنه‌های قدیمی است، طرفداران باید به خاطر داشته باشند که این کار برای محافظت از اسپویل در سه قسمت پیش‌ رو است. ما به اندازه‌ای محتوای تازه از این تریلر دریافت کردیم که برای چند هفته آینده برای ما کفایت می‌کند.

قسمت‌های جدید سریال Loki هر چهارشنبه در استریمر دیزنی‌پلاس منتشر می‌شود.

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.