ران پرلمن به فیلم Transformers: Rise of the Beasts پیوست

29 June 2021 - 10:28
Transformers: Rise of the Beasts

ران پرلمن قرار است در فیلم لایو اکشن Transformers: Rise of the Beasts در نقش کاراکتری با نام آپتیموس پرایمال صداپیشگی کند.

کاراکتر آپتیموس پرایمال (با کاراکتر آپتیموس پرایم اشتباه گرفته نشود)، رهبر شجاع و نترس گروهی با نام مکسیمال‌ها (Maximals) می‌باشد. این کاراکتر در جنگ‌ها، جنگجویی بسیار شجاع و شرافتمند است و علاوه بر وفادار بودن به دوستانش، برای دشمنانش نیز احترام بسیاری قائل است. او علاوه بر هدایت این گروه، فرمانده سفینه فضایی با نام اکسلان (Axalon) نیز می‌باشد. این کاراکتر حتی در داستان‌های Transformers نیز، یک بار جان کاراکتر آپتیموس پرایم را نجات داده است.

وظیفه صداپیشگی این کاراکتر را در سری انیمیشن‌های Beast Wars: Transformers، بازیگر کانادایی با نام گری چاک (Garry Chalk) بر عهده داشته است. با این حال ران پرلمن (Ron Perlman) نیز پیش این نیز، وظیفه صداپیشگی این کاراکتر را در سری انیمیشن‌های Transformers: Power of the Primes در سال ۲۰۱۸ بر عهده داشته است.

علاوه بر این بازیگر، پیتر کالن (Peter Cullen) نیز قرار است دوباره در فیلم لایو اکشن Transformers: Rise of the Beasts در نقش کاراکتر آپتیموس پرایم صداپیشگی کند و به نظر می‌رسد که داستان این فیلم، علت ارتباط سایبرترونیان (نژاد تبدیل‌شوندگان) با کره زمین و انسانیت را مورد بررسی قرار خواهد داد.

فیلم لایو اکشن بعدی کمپانی پارامونت از فرنچایز Transformers، بر روی جنگ‌های غیرانسانی (Beast Wars) تمرکز خواهد کرد و داستانش در دهه ۱۹۹۰ با معرفی گروه مکسیمال‌ها، پردیکن‌ها (Predacons) و تروسان‌ها (Terrorcons) جریان خواهد داشت. علاوه بر آن در فیلم Transformers: Rise of the Beasts نیز، شاهد جنگ‌های ‌هیجان‌انگیز دیگری بین اوتوبات‌ها و دیسپتیکان‌ها خواهیم بود.

از بازیگرانی که قرار است در آینده در این فیلم به ایفای نقش بپردازند می‌توان به ستاره‌های نوظهوری از جمله آنتونی راموس (Anthony Ramos) و دومینیک فیش‌بک (Dominique Fishback) اشاره کرد. آنتونی راموس اخیراً در فیلم موزیکال جدید کمپانی برادران وارنر با نام In the Heights دیده شده و دومینیک فیش‌بک نیز در فیلم دیگر این کمپانی با نام Judas and the Black Messiah به ایفای نقش پرداخته است.

وظیفه کارگردانی این فیلم را کارگردان فیلم Creed II با نام استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr) بر عهده خواهد داشت. فیلم‌نامه این فیلم را نیز دارنل متایر (Darnell Metayer) و جاش پیترز (Josh Peters) با همکاری یکدیگر و براساس فیلم‌نامه اولیه نوشته شده توسط جوی هارولد (Joby Harold) به قلم درآورده‌اند.

مایکل بی (Michael Bay) که وظیفه کارگردانی اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های لایو اکشن Transformers را بر عهده داشته، قرار است تولیدکننده فیلم جدید این فرنچایز باشد. او فیلم Transformers: Rise of the Beasts را از طریق کمپانی‌اش با نام Bay Films به همراه تام دسانتو (Tom DeSanto)، دان مورفی (Don Murphy)، لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura)، مارک وحرادیان (Mark Vahradian) و دانکن هندرسون (Duncan Henderson) تولید خواهد کرد.

از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز می‌توان به استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، برایان گلدنر (Brian Goldner) از کمپانی Hasbro، دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و دان گرنجر (Don Granger) از کمپانی Skydance و برایان الیور (Brian Oliver)، بردلی جی. فیشر (Bradley J. Fischer) و والری آن (Valerii An) نیز از کمپانی New Republic Pictures اشاره کرد.

از کارهای آینده ران پرلمن، می‌توان به فیلم بعدی گیرمو دل تورو (Guillermo del Toro) با نام Nightmare Alley، فیلم آینده آدام مک‌کی (Adam McKay) با عنوان Don’t Look Up و همچنین فیلم استاپ‌موشن (یکی از تکنیک‌های انیمیشن‌سازی) Pinocchio که قرار است در زمانی در سال جاری در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود، اشاره کرد.

فیلم Transformers: Rise of the Beasts برای پخش در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۳ تیر ماه ۱۴۰۱) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.