سریال Good Omens‎ برای فصل دوم تمدید شد

29 June 2021 - 23:09

کمپانی آمازون در خبری غیر منتظره اعلام کرد که سریال موفق Good Omens را برای فصل دوم تمدید کرده است.

سریال کوتاه فال نیک (Good Omens) که براساس رمانی با همین نام ساخته شده بود و در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، دیگر یک سریال کوتاه نخواهد بود چرا که به صورت کاملا غیر منتظره، برای فصل دوم تمدید شده است.

کمپانی آمازون اعلام کرده که فصل دوم این سریال به مانند فصل نخست دارای ۶ قسمت خواهد بود و تیم سازندگان فصل نخست، در فصل دوم نیز حضور خواهند داشت.

در فصل نخست این سریال، دیوید تننت (David Tennant) در کنار مایکل شین (Michael Sheen) در نقش فرشته و شیطانی بازی کردند که برای جلوگیری از رخ دادن روز قیامت، دست به دست یکدیگر داده بودند.

داگلاس مکینون (Douglas Mackinnon) که کارگردان هر شش قسمت فصل اول بود، وظیفه کارگردانی فصل دوم را نیز برعهده خواهد داشت و نیل گیمن (Neil Gaiman) نیز به مانند فصل اول، نویسنده داستان فصل دوم خواهد بود.

گیمن در کنار تری پرچت (Terry Pratchett) فقید، رمان فال نیک را در سال ۱۹۹۰ منتشر کرد که به موفقیت زیادی دست پیدا کرد. گرچه این رمان دنباله‌ای نداشت، اما گیمن در بیانیه‌ای اعلام کرده که پیش از درگذشت پرچت با وی درباره ادامه این داستان صحبت کرده بوده است.

وی در اینباره گفت:

بیش از ۳۱ سال از زمانی که در کنار تری پرچت کتاب فال نیک را منتشر کرده‌ام، گذشته است. گرچه تری دیگر در کنار ما نیست اما پیش از درگذشت وی، درباره این که می‌خواهیم داستان را به چه سمتی ببریم، صحبت کرده بودیم.

اکنون و به لطف آمازون و شبکه بی‌بی‌سی، می‌توانم سریال را به آن سمت ببرم. هواداران سریال، سوالات زیادی را درباره سرنوشت این دو شخصیت و البته سرگذشت آنها پرسیده بودند و قصد داریم در فصل دوم، به این سوالات پاسخ دهیم.

به غیر از تننت و شین، خبری از سایر بازیگران این سریال در فصل دوم منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand) نیز در فصل دوم این سریال حضور داشته باشد. وی در فصل اول؛ صداپیشگی شخصیت “خدا” را برعهده داشت و راوی داستان بود.

اکانت توئیتر این سریال نیز پوستر هنری زیر را به عنوان پوستر غیررسمی فصل دوم این سریال منتشر کرده است.

لازم به ذکر است که فیلم‌برداری فصل دوم این سریال قرار است از اواخر سال جاری میلادی آغاز شود هرچند زمان پخش آن هنوز مشخص نشده است.

پوستر هنری فصل دوم سریال فال نیک Good Omens‎

منبع: deadline

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.